Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förhala delgivninskvittot

hur länge kan man förhala med att skicka in delgivninskvittothur från kfm? Fick första brevet förra måndagen...när kommer påminnelsen?
Hoppas kunna förhala det för vet att jag kan betala skulden den 25 maj. Har tänkt skicka in delgivningen så fort påminnelse kommer å sen bestrida ärendet eftersom jag betalar skulden. Men mest nyfiken på tiden..

Det går och förhala ett bra tag tycker jag. Ca 3 veckor efter första brevet kommer påminnelse. Sen går det ca 2-4v innan det hamnar på en delgivningsman.

Tusen tack för svaret! Då ska det inte vara några bekymmer med min tidsplan då så att säga...vet ju helt säkert att jag kan betala den 25 maj så.

Jag fick mitt första brev sista april och idag kom påminnelsen vet ej om jag törs vänta

Jag fick mitt första brev sista april och idag kom påminnelsen vet ej om jag törs vänta

Delgivningsmannen kommer ju inte att söka upp dig första dagen heller, beroende på arbetsbelastning kan det nog ta någon månad.

Oj men törs man vänta så länge??? Vill inte ha hem nån gubbe vare sig hemma eller på jobbet Får ju lön den 27
Har också fått att betalar jag in en viss summa tar de tillbaka men vet ej om jag hinner det

Oj men törs man vänta så länge??? Vill inte ha hem nån gubbe vare sig hemma eller på jobbet Får ju lön den 27
Har också fått att betalar jag in en viss summa tar de tillbaka men vet ej om jag hinner det

Vad gör det om en delgivningsman kommer och delger dig då? du har ju 10 dagar på dig efter då med..

Vill inte min man ska få veta och absolut inte att nån kommer till jobbet

Har ännu inte fått påminnelse jag...skickar nog in direkt påminnelsen kommer å är 25 efter dom 10 dagar man har på sig bestrider jag ärendet så får jag ju ingen anmärkning i alla fall. För kfm skickar väl ärendet tillbaka till sökande om jag bestrider det?

har haft två fall hos kf där det gått till delgivningsman. första gången tog det runt 10 dagar efter påminnelsen, då kom en man till oss på helgen vilket var pinsamt för jag var inte hemma och min sambo fick öppna.

i det andra fallet tog det ungefär lika lång tid efter påminnelsen och då kom det en kvinna när jag hade typ 8 ur släkten här på en helg. pinsamt är bara förnamnet men jag gick ut och pratade och fick hitta på en historia vem det var vid dörren när jag gick in sen. även det här på en lördag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp