Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förfrågan om möjlighet till utökat lånebelopp hos Vivus

Hej,

Jag har för närvarande ett aktivt lån hos Vivus som jag planerar att lösa i sin helhet inom kort. Tidigare har jag haft två lån hos vivus som samtliga har betalats av enligt plan, inklusive det nuvarande som jag snart kommer att avsluta.

Min fråga gäller möjligheten att ansöka om ett högre lånebelopp, närmare bestämt 20 000 kronor, efter att det aktuella lånet är återbetalt.

Jag undrar:

• Finns det möjlighet att direkt efter inbetalning ansöka om ett högre belopp?
  • Eller måste jag invänta en karenstid på 7 dagar innan en ny ansökan kan göras, som står på deras sida?

Jag är tacksam för vägledning kring vad som gäller i mitt fall, samt om mina tidigare återbetalningar påverkar bedömningen positivt.

Tack på förhand!

Hej,

Jag har för närvarande ett aktivt lån hos Vivus som jag planerar att lösa i sin helhet inom kort. Tidigare har jag haft två lån hos vivus som samtliga har betalats av enligt plan, inklusive det nuvarande som jag snart kommer att avsluta.

Min fråga gäller möjligheten att ansöka om ett högre lånebelopp, närmare bestämt 20 000 kronor, efter att det aktuella lånet är återbetalt.

Jag undrar:

• Finns det möjlighet att direkt efter inbetalning ansöka om ett högre belopp?
  • Eller måste jag invänta en karenstid på 7 dagar innan en ny ansökan kan göras, som står på deras sida?

Jag är tacksam för vägledning kring vad som gäller i mitt fall, samt om mina tidigare återbetalningar påverkar bedömningen positivt.

Tack på förhand!
• Ja!
• Nej!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp