Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Föreläggande återkallat

Något jätte konstigt hände idag . Mitt föreläggande som legat hos K sedan 23 mars från marginalen bank några hundra tusen kronor ( jag skrev aldrig under det ) återkallades plötsligt idag från marginalen står det på kronofogdens kina sidor . Står som avslutat nu . HUR är det möjligt ?

Kan det vara så att dom sålt skulden ? Eller ta det till domstolen ?

Marginalen som äger skulden kan sälja den vidare till vilket bolag dom vill ! Bank norwgian sålde vidare min skuld till ett annat bolag ! Den skulden var på 330k ! Som jag förstått det rätt så kan dom även stämma dig i domstol !

Hade ringt och pratat med dom !

Marginalen som äger skulden kan sälja den vidare till vilket bolag dom vill ! Bank norwgian sålde vidare min skuld till ett annat bolag ! Den skulden var på 330k ! Som jag förstått det rätt så kan dom även stämma dig i domstol !
Och vad innebär det isåfall ? En stämning ? Jag kan ju ändå inte betala annat än genom löneutmätning .

Och vad innebär det isåfall ? En stämning ? Jag kan ju ändå inte betala annat än genom löneutmätning .
Tror det är ovanligt ! Men kan vara om du inte skrivit på föreläggandet ! Ring eller maila dom !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp