Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

fått sms från appfinans

De drivs av 3B kaptil AB som även driver Ja-lån och Pengapungen

Jag har fått inlogg , men jag hittar inte på sidan vart jag kan logga in? Någon mer som har samma problem ?

appfinans

Jag gick in på datorn och sökte fick svar direkt om beviljat
Signera med bankid det var lite problem först var tvungen att tillåta nån plug in men bara för en gång
Sen fick jag sms om inlogg och det kanske kommer när de skapat faktura och så

maila med dem precis loggin används endast om man behöver ändra uppgifter vid nästa ansökan annars kan man ej logga in man kan ej logga in för att se status o.s.v. jasså ok jag väntar på besked skriv gärna när du fått pengarna så man vet om de fungerar

Logga in på APP Finans

Om du behöver ändra dina uppgifter hos APP Finans gör du det vi nästa låne tillfälle!

När du ansöker nästa gång och skriver i ditt personnummer, kommer det upp en länk ”Ändra befintliga uppgifter” tryck på länken och ett loggin fält kommer fram. Skriv i ditt lösenord som du har fått via mail/SMS när du blev ny kund hos APP Finans och logga in.

Du ser ingen status på din ansökan där utan kan bara ända dina befintliga uppgifter.

Om du behöver ändra dina uppgifter hos APP Finans gör du det vi nästa låne tillfälle!

När du ansöker nästa gång och skriver i ditt personnummer, kommer det upp en länk ”Ändra befintliga uppgifter” tryck på länken och ett loggin fält kommer fram. Skriv i ditt lösenord som du har fått via mail/SMS när du blev ny kund hos APP Finans och logga in.

Du ser ingen status på din ansökan där utan kan bara ända dina befintliga uppgifter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp