Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Fått för mycket lön - kommer mitt förbehållsbelopp att påverkas?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Streetspirit78" data-source="post: 456127" data-attributes="member: 2963"><p>Hej!</p><p></p><p>Förra månaden upptäckte jag via min lönespec att min lön hade ökat med nästan 3000 kr. Löneavdelningen menade på att de inte kunde se några fel och hänvisade till min chef. Pratade med min chef som skulle kika på det och fick sedan förklaringen att det troligen var ett löneglapp eftersom jag månaden innan hade återgått till min nuvarande tjänst från ett vikariat med högre lön. Köpte förklaringen och tänkte inte mer på det. I går såg jag på den preliminär specen att lönen fortsatt är för hög. Drog det ett varv till med löneavdelningen som hänvisade till min chef. Min chef menade på att det troligen kan vara något fel och att det är troligt att jag kommer få en löneskuld från förra månaden.</p><p></p><p>Jag har utmätning av min lön och min fråga är därför om den här skulden kommer att regleras med den lön jag har kvar efter KFM:s avdrag eller om det är KFM:s avdrag som kommer att påverkas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Streetspirit78, post: 456127, member: 2963"] Hej! Förra månaden upptäckte jag via min lönespec att min lön hade ökat med nästan 3000 kr. Löneavdelningen menade på att de inte kunde se några fel och hänvisade till min chef. Pratade med min chef som skulle kika på det och fick sedan förklaringen att det troligen var ett löneglapp eftersom jag månaden innan hade återgått till min nuvarande tjänst från ett vikariat med högre lön. Köpte förklaringen och tänkte inte mer på det. I går såg jag på den preliminär specen att lönen fortsatt är för hög. Drog det ett varv till med löneavdelningen som hänvisade till min chef. Min chef menade på att det troligen kan vara något fel och att det är troligt att jag kommer få en löneskuld från förra månaden. Jag har utmätning av min lön och min fråga är därför om den här skulden kommer att regleras med den lön jag har kvar efter KFM:s avdrag eller om det är KFM:s avdrag som kommer att påverkas? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Fått för mycket lön - kommer mitt förbehållsbelopp att påverkas?
Topp