Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Får jag eller får jag inte bolån??
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fanny" data-source="post: 86803" data-attributes="member: 4120"><p>Jag blir förvirrad när jag går in på bankernas hemsidor och använder deras "hur mycket får jag låna" kalkyl. Enligt SEB och Swedbank skulle jag få ett lån på ca 1 miljon vilket också är det jag skulle ansöka om, men om jag gör kalkylen på Länsförsäkringar så hamnade jag på röda siffror. Kan man lita på deras uträkning där? Oftast så använder dom väl sej av en kalkylränta när det väl blir dags att söka?</p><p>Har ansökt på Nordea men då tillsammans med min sambo. Fick avslag pga att han fortfarande är provanställd på sitt jobb, dessutom har han en anmärkning hos KF(ingen skuld). Tror kanske att det är bättre att söka utan honom?</p><p>Vad tror ni, hur ser mina möjligheter ut?</p><p>Inkomst innan skatt: 26700</p><p>Krediter: <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/65" target="_blank">Santander</a> 8000:-, Icabanken: ca 16000:-, Ikano: ca 3000, Medlemslån Nordea: 61000:-</p><p>Inte direkt några sparade pengar</p><p>Antal UC förfrågningar: 2</p><p>Inga betalningsanmärkningar</p><p>Lånet gäller ett bolån där jag ska lösa ut mitt syskon med hälften. Huset är värderat till 1.700.000</p><p>Insatsen blir ju då hälften av huset som jag ärvt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fanny, post: 86803, member: 4120"] Jag blir förvirrad när jag går in på bankernas hemsidor och använder deras "hur mycket får jag låna" kalkyl. Enligt SEB och Swedbank skulle jag få ett lån på ca 1 miljon vilket också är det jag skulle ansöka om, men om jag gör kalkylen på Länsförsäkringar så hamnade jag på röda siffror. Kan man lita på deras uträkning där? Oftast så använder dom väl sej av en kalkylränta när det väl blir dags att söka? Har ansökt på Nordea men då tillsammans med min sambo. Fick avslag pga att han fortfarande är provanställd på sitt jobb, dessutom har han en anmärkning hos KF(ingen skuld). Tror kanske att det är bättre att söka utan honom? Vad tror ni, hur ser mina möjligheter ut? Inkomst innan skatt: 26700 Krediter: [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/65"]Santander[/URL] 8000:-, Icabanken: ca 16000:-, Ikano: ca 3000, Medlemslån Nordea: 61000:- Inte direkt några sparade pengar Antal UC förfrågningar: 2 Inga betalningsanmärkningar Lånet gäller ett bolån där jag ska lösa ut mitt syskon med hälften. Huset är värderat till 1.700.000 Insatsen blir ju då hälften av huset som jag ärvt [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Får jag eller får jag inte bolån??
Topp