Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få fakturor betalda, av bolag?

Snabb fråga.
Har 50 smslån ungefär obetalda ifrån denna/förra månaden.
Har 0 kr.
Har 4 banklån.
Har 20 kreditförfrågningar.
Mao har absolut ingenstans att vända mig.

Finns det något företag som kan betala mina fakturor (säg dessa 50) direkt genom att få mina OCRnummer,bankgorp etc och sen att jag betalar tillbaka till dom per månad eller dylikt?

Senast ändrad:
Snabb fråga.
Har 50 smslån ungefär obetalda ifrån denna/förra månaden.
Har 0 kr.
Har 4 banklån.
Har 20 kreditförfrågningar.
Mao har absolut ingenstans att vända mig.

Finns det något företag som kan betala mina fakturor (säg dessa 50) direkt genom att få mina OCRnummer,bankgorp etc och sen att jag betalar tillbaka till dom per månad eller dylikt?

Svea ekonomi med flera har skuldfinansiering för folk i din sits.

www.sveaekonomi.se/privat/skuldfinansiering

man kan få upp till 50000 hos dem om man söker ensam högre än det vill de ha borgenär eller annan säkerhet.

de har lååång handläggningstid.de tar ärendena i den tur de kommer in.för mig tog det 4 mån innan de hörde av sig.och de krävde säkerhet.så de sket sig

så man kan ju alltid prova.

Hur hög årsinkomst har du? Och hur mycket banklån? Men kan tänka mig att 20 förfrågningar är för mycket för att ansöka om ett lån för att lösa de andra

611.000 årsinkomst
Banklån 90.000

50 st smslån!!!???

Vilka aktörer är detta? Visste inte ens att det fanns mer än 10-15 st, om ens det...

Gud om man hade den inkomsten...! Men då borde du ju kunna få avbetalning på många av sms lånen och fixa att betala en hel del varje månad?

om personen har 50 smslån så grovt räknat 150.000 på avb 3-6 ggr imån blir väll runt 25000 imånaden.
finns inte en möjlighet denne människa kan betala av det i månaden,väll??årsinkomsten låter högt men efter skatt så blir det väll inte så mycket.
jag räknade väldigt grovt om denne tagit på summor 3000.avb på smslån är det svindyraste man kan ha.minst 1000 spänn plus inkassokostnand och ränta imånaden, har man flera så ja räkna själva.
50 smslån inga problem jag hadde 25 st.själv hadde jag avb på över 7000 imånaden och det blev kf nästa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp