Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få amorteringsfritt? Tips?

Hej alla hoppas ni mår bra!
Håller på att reda upp min ekonomi, redan skickat lumify och credifi till ghotia (25 dagar sen)
Funderar på att försöka få 6 månaders amorteringsfritt ifrån ikano och banky, någon som lyckats med det och vad sa ni?
Har ni övriga tips på hur jag borde gå tillväga så radar jag upp mina lån här nere!
1 juni låser jag upp 4030 kr när jag lämnar tillbaka leasing bilen men innan det är det svårt att få allt att gå ihop!
Lån: månadskostnad:
Banky-125 000kr. -3000kr
Ikano-195 000kr. -4000kr
Northmill-30 000kr. -900kr
Saldo-20 000kr / 5000kr. -1000kr/300kr
Ecster-15 000kr. -800kr
Merax-3000kr. -500kr
Credifi-35 000kr. -släppa
Lumify-12 000kr. -släppa
Binly-5500kr. -1000kr
Mastercard-9400kr. -300kr

Summa: 11 800kr + ghotia inkasso

Ungefär 20 000kr netto

Hej! Vi har Ikano och nyligen fått amorteringsfritt i 6 mån, eller ja vi ska amortera 140 kr/mån men ser det som ”amorteringsfritt”. Tycker de har en väldigt bra kundservice de gånger vi haft kontakt med dem. Nämnde att vi hade en lite tuff situation med fler lån och att vi ville fokusera på att betala bort mindre lån först. Det var inga problem alls. Hur länge har du haft lånen? Har du amorterat några månader och följt betalplanen brukar det väl i regel inte vara några problem att få amortera mindre i perioder.

Hoppas det går bra!

Hej! Vi har Ikano och nyligen fått amorteringsfritt i 6 mån, eller ja vi ska amortera 140 kr/mån men ser det som ”amorteringsfritt”. Tycker de har en väldigt bra kundservice de gånger vi haft kontakt med dem. Nämnde att vi hade en lite tuff situation med fler lån och att vi ville fokusera på att betala bort mindre lån först. Det var inga problem alls. Hur länge har du haft lånen? Har du amorterat några månader och följt betalplanen brukar det väl i regel inte vara några problem att få amortera mindre i perioder.

Hoppas det går bra!
Tack ikano är ganska färsk men banky har jag haft länge! Försöker hitta lite info kring amorteringsfritt hos banky men inte många som skrivit om det på forumet!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp