Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extrakredit Inkasso

Nån som vet om man kan förflytta förfallodatum på inkassofakturan från extrakredit?
Den kommer ju från dom så det går inte genom nåt annat inkassobolag vad jag kunde se....

Kolla på dina sidor

Logga in på dina sidor, där kan du flytta fram förfallodag per lån(vet dock ej vid inkasso) men de brukar inte vara snabb plus att du brukar få ett mail innan kfm.

Annars kan du begära avbet på dina sidor

Gjorde det sen...å får upp en summa som det kostar per dag i alla fall när jag kollar....har betalt in en del igår för att förlänga men eftersom jag var sen så hann dom skicka en inkassofaktura. Får se om jag får nåt mail om att förfallodatum blivit flyttat...

Ja det brukar det göra hos Kortlån i alla fall
Det är ju samma företag

Fick svar från Extrakredit nu på mitt mail jag skickade direkt när jag fick inkassofakturan och dom hade gått in och ändrat tillbaka till en påminnelsefaktura å ändrat förfallodatum till den 25 augusti...eftersom jag hade betalt in :) Otroligt sympatiska måste jag säga. Sen om det är för att jag sen jag fick påminnelsefakturan alltid varit noga med att förlänga i tid förutom denna gången då ;-)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp