Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

expresslan.se - underhåll?

snart

Jag mailade deras kungtjänst och fick svaret att de hoppas vara igång igen den 1/7...

Varning för expresslan

Vilka bluffare! Sökte på deras sida. Kostade 69 kr och fick givetvis avslag. Detta trots att man uppfyller samtliga sk kriterier, aldrig haft en anmärkning osv. Försökte kontakta via tel vilket de tar 15 kr/min för. Inget svar.... (så klart) kunde inte ens välja bland de olika val de uppgav. Mailade då ett ilsket meddelande och fick ett svar ett antal timmar senare. Där stod att de inte kan tala om varför sökt lån ej gått igenom. STOR BLUFF alltihop! VARNING!!!!

kostar 69kr enbart för ansökningskoden, knappt någon tar så mycket om man inte vill luras. Förmodligen någon som tagit över sajten just för att kunna lura så många som möjligt, jag menar, en sajt som funkat tidigare, varför skulle den inte funka nu?

Gick på det

Kollade deras sida om de förmedlade misstänkte det med hittade inget. får kolla någrannare

Anmälla

Vad har man för rättigheter mot dessa? inga eller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp