Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Expresskredit, smspengar, kundfinans, gf money

Är det låga krav på dessa för att få 30 000?
Tacksam för svar!

Är det låga krav på dessa för att få 30 000?
Tacksam för svar!
Jag har haft GF och det är inte särskilt höga krav. Jag fick börja med 10k och sedan utöka med 10k varje månad upp till 30.

Skulle gissa på att du kan få 10k med rätt dåligt betyg (om de inte höjt kraven, jag hade lån där ifjol), sköter du sedan betalningen så kan du öka.

Jag har ca 400 k inkomst min sista anmärkning försvinner på lördag har hög creditsafe... har du erfarenhet av flexlimit/meddelandelån? Tänkte ta max av dessa om ja får sen invänta samlingslånet

Tror inte att meddelandelån betalar ut till nya kunder just nu som jag förstått det. Låter ändå som att du har en plan!

Jag frågade de sa att jag är välkommen med ansökan.

Jag frågade de sa att jag är välkommen med ansökan.
Oh! Spännande. Kanske ska slänga iväg en ansökan jag också då. Skulle behöva en slant mellan nu och återbäringen men valmöjligheterna är få.

Mitt hade gått till inkasso 2017 så kan ej ansöka. Har bara gf money koncernern kvar o happy cash nu fasen... kommer annars behöva söka via uc

Du bör kunna få både gf-koncernen och happycash. Happycash är ju enkelt att få så att säga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp