Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Everyday+ uppsagt lån

Tjabba!

Efter endel obetalade fakturor står nu mitt konto på upphört. Har inte fått något inkasso ännu och har inte kommit någon faktura för förra månaden.

Det jag vill fråga är, kommer jag kunna göra en avbetalningsplan av hela kredit via inkasso eller kommer dom kräva hela summan tillbaka på en faktura?

Jag är lite noob på detta så tacksam för svar!

Tjabba!

Efter endel obetalade fakturor står nu mitt konto på upphört. Har inte fått något inkasso ännu och har inte kommit någon faktura för förra månaden.

Det jag vill fråga är, kommer jag kunna göra en avbetalningsplan av hela kredit via inkasso eller kommer dom kräva hela summan tillbaka på en faktura?

Jag är lite noob på detta så tacksam för svar!
Troligtvis kommer det komma till Svea inkasso ! Tror mitt lån var på ca 45 000 kr och dom krävde då 3000 kr /mån !

Jag har aldrig hamnat hos inkasso med ett uppsagt lån. Om jag låter mitt lån hos Everyday plus (skuld c:a 30000 kr) gå till Svea, blir det rapporterat som en missbrukad kredit eller vad händer? Jag betalar idag ändå typ 3000 kr / månaden och kan sällan ta ut något, så med en avbetalningsplan hos Svea känns det som att det inte blir sämre i alla fall. Eller...?

Min blev uppsagt början av november och hamnade hos Svea fick betalningplan med 1300kr per månad! Inge misssköt rapport eller nåt liknande, det ska bli totalt 23500kr med allt kostnader, jag hade 15000kr från början på everydaplus! Jag har hört mycket dålig om Svea men jag tycker Svea är ganska bra och hjälpsamma!

Min blev uppsagt början av november och hamnade hos Svea fick betalningplan med 1300kr per månad! Inge misssköt rapport eller nåt liknande, det ska bli totalt 23500kr med allt kostnader, jag hade 15000kr från början på everydaplus! Jag har hört mycket dålig om Svea men jag tycker Svea är ganska bra och hjälpsamma!
Hur snabbt blev det uppsagt? Jag har inte betalat i oktober och inte heller i november.

Hur snabbt blev det uppsagt? Jag har inte betalat i oktober och inte heller i november.
Jag har inte betalt efter juli, det tog ungefär 4 månader! Tror det kommer och hamna hos inkasso slutet på januari eller början på februari ungefär!

Jag har inte betalt efter juli, det tog ungefär 4 månader! Tror det kommer och hamna hos inkasso slutet på januari eller början på februari ungefär!
Ok, de påminde månad efter månad och beloppet att betala in växte för varje faktura? Dvs. sista månaden var det månadsbeloppet x 4 för dig?

Ok, de påminde månad efter månad och beloppet att betala in växte för varje faktura? Dvs. sista månaden var det månadsbeloppet x 4 för dig?
Precis, dem ringde et par gånger och skickade mail men det bara ignorera!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp