Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+, nu har de sagt upp krediten

Hej, ngn som vet... har en kredit hos Everyday+ men var sen med en betalning. Betalade den sena och så var jag sen med den aktuella. Nu har de sagt upp krediten och jag måste betala hela det återstående beloppet på 1200 kr! Inget konstigt med det men jag undrar om ngn varit i samma sitts och om det går att få tillgång till sin kredit om man betalar det sista i tid? Eller är det kört? Det var en viktig livlina!

Hur sen var du?
Man brukar kunna vara sen 3 mån

Är krediten uppsagd så låter det som något du inte kommer kunna nyttja fler gånger, enklast är nog att du ringer och pratar och ber snällt hos ED+

Hur sen var du?
Man brukar kunna vara sen 3 mån
Jag var efter med två månaders betalning, sen betalade jag men då kom jag efter med en delbetalning. Sur på mig själv! Det var en bra kredit!!

Är krediten uppsagd så låter det som något du inte kommer kunna nyttja fler gånger, enklast är nog att du ringer och pratar och ber snällt hos ED+
Kan det hjälpa tror du?

Kan det hjälpa tror du?

Det är ju inte omöjligt. Läget du har just nu är ju : kredit uppsagd. Det sämsta som kan hända är att du ringer och efter det är det fortfarande: Kredit uppsagd, så du har ju bara att vinna på att ringa.

Hmmm.... på brevet jag fick stod det Uppsägning av kredit. När jag betalade resterande belopp så meddelade jag dem via deras chatt att jag nu betalat och de tackade för betalningen. Sen frågade jag om krediten var uppsagd (vilket jag trodde) men de sa att den inte var uppsagt eftersom jag nu betalat. Så då tolkar jag det som att jag har kvar krediten! Vågar knappt bli glad men det här är en kredit som jag inte rör om det absolut inte är 1000% nödvändigt! Så jag hoppas att det de sa på chatten stämmer.

Jag har haft uppsagd kredit där en gång , men jag fick ny när jag betalat ifatt

Jag har haft uppsagd kredit där en gång , men jag fick ny när jag betalat ifatt
Då hoppas jag på det bästa! När jag loggar in står det att jag kan välja en höjning till max 5000 kr (det har inte stått så förut). Har du höjt din kredit hos dem någon gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp