Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+, Erfarenheter från dessa

För att släcka några bränder provade jag söka hos klara lån för att se om någon nappa. Till min förvåning fick jag sms att det var beviljat, 30k hos everyday+.
Erfarenheter från dessa? Rapporterar dom till uc? Står att dem ska kontakta mig, hur går den processen till?

Jag har det gamla avtalet och det är höga räntor så väldigt dyr kredit. Hur ser ditt avtal ut? Hur är upplägget, ränta? Har de lagt till ngn ny "administrations avgift" för att kompensera för ev sänkt ränta?

Mitt råd är att ta ut så lite som möjligt om du ändå vill tacka ja till krediten.

Det finns förresten flera olika trådar om Everyday+ om du vill läsa mer.

Jag har det gamla avtalet och det är höga räntor så väldigt dyr kredit. Hur ser ditt avtal ut? Hur är upplägget, ränta? Har de lagt till ngn ny "administrations avgift" för att kompensera för ev sänkt ränta?

Mitt råd är att ta ut så lite som möjligt om du ändå vill tacka ja till krediten.
Tryckte bara ja till erbjudandet och landade på en sida där de står att dom kommer kontakta mig, inte fått något avtal än. Tror dock jag hann se att räntan va på 113% hahaha, men vad ska man förvänta sig av dessa bolag. Hur är dom att göra med om man är sen med betalning osv? Rapporterar dom t uc?

Tryckte bara ja till erbjudandet och landade på en sida där de står att dom kommer kontakta mig, inte fått något avtal än. Tror dock jag hann se att räntan va på 113% hahaha, men vad ska man förvänta sig av dessa bolag. Hur är dom att göra med om man är sen med betalning osv? Rapporterar dom t uc?
Jag är just nu sen med två månadsbetalningar och de har inte ringt eller skickat påminnelse eller sms, bara skickat en ny faktura. Så det är det enda positiva med dem, att de inte terroriserar en när man är sen. Den krediten syns inte på uc så jag utgår fr att de inte rapporterar misskött kredit. Räntan är helt sjuk tyvärr. Men man får vara tre månader sen innan det går till Svea inkasso.

Du har nog 39.5% sen har du även 3.5% ränta per månad på kapitalskulden. Upptäckte jag igår. Har 8k beviljat där har 7000 utnyttjat. Min faktura visar ränta 2 gånger. 103 kr sen en till på 130... skrev fråga för tyckte det va konstigt. Då sa dom att det är 3.5% ränta på kapital skulden per månad oxå....

Du har nog 39.5% sen har du även 3.5% ränta per månad på kapitalskulden. Upptäckte jag igår. Har 8k beviljat där har 7000 utnyttjat. Min faktura visar ränta 2 gånger. 103 kr sen en till på 130... skrev fråga för tyckte det va konstigt. Då sa dom att det är 3.5% ränta på kapital skulden per månad oxå....
Aa har nu fått en länk för att verifiera min inkomst via kreditz men ja. Bara felmeddelanden när jag försöker verifiera. Maila dom och fick inget svar på hur vi gör här näst utan ska tydligen kontakta kreditz..

Aa har nu fått en länk för att verifiera min inkomst via kreditz men ja. Bara felmeddelanden när jag försöker verifiera. Maila dom och fick inget svar på hur vi gör här näst utan ska tydligen kontakta kreditz..

haft samma. Prova annan webbläsare jag har iPhone men jag provade med chrome och chrome med inkognito läge. Eller vänta typ en kvart låt det stå laddas kan funka. Kan va internet läsaren som
Låser cookies osv.

haft samma. Prova annan webbläsare jag har iPhone men jag provade med chrome och chrome med inkognito läge. Eller vänta typ en kvart låt det stå laddas kan funka. Kan va internet läsaren som
Låser cookies osv.
Provat men inget verkar funka

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp