Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Euroloan när kommer pengarna

hej fick just hjälp av en nära vän på att lösa alla sms-lån jag har. Blev beviljad kredit på euroloan. Han blev smsade idag vid 11.30 att han har pengar inom 2 dagar. Brukar man få in samma dag?

Någon annan vänlig själ som kan svara på denna fråga? Jag har Swedbank och har precis gjort ett uttag. Tror ni att jag har pengarna imorgon?

Imorgon eftermiddag jt26.

Fortfarande inte fått dom?

Fortfarande inte fått dom?

Nej de dök dessvärre inte upp :(
Kan ju bero på att det var första gången man gjorde uttag. Kanske någon extra kontroll att kontot tillhör mig eller liknande.

Hur som helst jäkligt surt så jag hade behövt pengarna :/

Nej de dök dessvärre inte upp :(
Kan ju bero på att det var första gången man gjorde uttag. Kanske någon extra kontroll att kontot tillhör mig eller liknande.

Hur som helst jäkligt surt så jag hade behövt pengarna :/
Ursäkta jag fattar inte riktigt hur du menar? Är det vännen som tog lån på Euroloan till dig? Vad har Swedbank med det att göra?

Ursäkta jag fattar inte riktigt hur du menar? Är det vännen som tog lån på Euroloan till dig? Vad har Swedbank med det att göra?
Du har nog blandat trådsrartaren med JT26...
i vilket fall som helst så gör de en utbetalning från deras kreditkonto till deras privatkonto. Tar dock inte lika långt tid för alla då beroende på vilken bank man har.

Om du gjorde uttaget kl 15 så kanske det var för sent. Vissa kör väl med 13.00 som brytpunkt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp