Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ett test för att få samlingslån på dåliga lån samt snabblån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klas-Arne19" data-source="post: 483697" data-attributes="member: 13730"><p>Hej</p><p></p><p>Jag var så uppgiven igår så jag sökte om att samla mina lån hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> även fast jag hade bestämt mig för att vänta till 7 maj för att bli av med 2 till kreditupplysningar.</p><p></p><p>Enda långivaren som gav ett svar var Plus1</p><p></p><p>Uppgivet tänkte jag inte ens ge det em chans fortsatte sova lite till innan jag skulle jobba. Då ringer dom mig och frågar hur det går med min ansökan så jag säger att vi kan ju försöka men att jag inte har en medlåntagare.</p><p></p><p>Dom frågar om mina tidigare lån. Jag ljuger och säger att min mamma betalat allt förutom Luma finans att jag flyttat hem och att mamma betalar för mina lån och tar hand om min ekonomi och därför sker inga transaktioner på mitt handelsbanken konto förutom överföringar av min lön. (Jag överför ju till swedbank för att sedan betala lånen</p><p></p><p>Jag berättar om mina lån till Luma Finans på 160k och han jag pratar med säger direkt att han kan lösa allt så jag går nu från att betala 14 000 i månaden till 3300</p><p></p><p>Jag tror alltså att det hjälpte att ha ett rent bankutdrag där lönen kommer in.</p><p></p><p>plus1 har dålig ränta jag vet, men jag gav dom fullmakt att spärra mig från smslån så om ett halvår kommer jag söka nytt samlingslån från ännu seriösare bank och få en bättre ränta.</p><p></p><p>Jag har inte varit såhär glad på flera år och inser att lån är det värsta som finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klas-Arne19, post: 483697, member: 13730"] Hej Jag var så uppgiven igår så jag sökte om att samla mina lån hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] även fast jag hade bestämt mig för att vänta till 7 maj för att bli av med 2 till kreditupplysningar. Enda långivaren som gav ett svar var Plus1 Uppgivet tänkte jag inte ens ge det em chans fortsatte sova lite till innan jag skulle jobba. Då ringer dom mig och frågar hur det går med min ansökan så jag säger att vi kan ju försöka men att jag inte har en medlåntagare. Dom frågar om mina tidigare lån. Jag ljuger och säger att min mamma betalat allt förutom Luma finans att jag flyttat hem och att mamma betalar för mina lån och tar hand om min ekonomi och därför sker inga transaktioner på mitt handelsbanken konto förutom överföringar av min lön. (Jag överför ju till swedbank för att sedan betala lånen Jag berättar om mina lån till Luma Finans på 160k och han jag pratar med säger direkt att han kan lösa allt så jag går nu från att betala 14 000 i månaden till 3300 Jag tror alltså att det hjälpte att ha ett rent bankutdrag där lönen kommer in. plus1 har dålig ränta jag vet, men jag gav dom fullmakt att spärra mig från smslån så om ett halvår kommer jag söka nytt samlingslån från ännu seriösare bank och få en bättre ränta. Jag har inte varit såhär glad på flera år och inser att lån är det värsta som finns. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ett test för att få samlingslån på dåliga lån samt snabblån
Topp