Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ett test för att få samlingslån på dåliga lån samt snabblån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klas-Arne19" data-source="post: 475841" data-attributes="member: 13730"><p>Hej, tänkte bidra till forskningen kring hur man kan få snabblån och lösa sina krediter.</p><p></p><p>Jag har 150k på UC med 8% ränta</p><p>Jag har 190k ca utanför UC med räntor mellan 20-30% ca </p><p>Samt 35k på klarna i lån och krediter</p><p></p><p>Jag har nu sen November betalat alla mina krediter genom min andra bank jag inte använder och ska göra det i ett halvår tills att jag bara har 2 kreditupplysningar kvar i Maj.</p><p></p><p>Mitt lönekonto kommer alltså till 1 bank - Jag för över pengarna till en annan bank där betalningar för krediter sker via autogiro.</p><p></p><p>Detta för att det ska se ut som att jag alltså bara har lånet på 150k hos UC som dras på mitt lönekonto.</p><p></p><p>Bakgrunden till mitt resonemang är att jag vill kunna söka ett nytt lån på resterande som inte är reggat på UC och det ska se ut som att dom 150k jag har på UC är mina enda lån.</p><p></p><p>Jag har höjt min inkomst från 470k 2024 till runt 800k 2025 vilket stärker mina chanser att få ett nytt lån.</p><p></p><p>Jag sliter som ett djur och jobbar på lågavlönade jobb så har alltså inget toppjobb.</p><p></p><p>Har skrivit lite spretigt nu men tänker att jag ska uppdatera här i Maj och vill dela med mig om man är intresserad av hur det gick.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klas-Arne19, post: 475841, member: 13730"] Hej, tänkte bidra till forskningen kring hur man kan få snabblån och lösa sina krediter. Jag har 150k på UC med 8% ränta Jag har 190k ca utanför UC med räntor mellan 20-30% ca Samt 35k på klarna i lån och krediter Jag har nu sen November betalat alla mina krediter genom min andra bank jag inte använder och ska göra det i ett halvår tills att jag bara har 2 kreditupplysningar kvar i Maj. Mitt lönekonto kommer alltså till 1 bank - Jag för över pengarna till en annan bank där betalningar för krediter sker via autogiro. Detta för att det ska se ut som att jag alltså bara har lånet på 150k hos UC som dras på mitt lönekonto. Bakgrunden till mitt resonemang är att jag vill kunna söka ett nytt lån på resterande som inte är reggat på UC och det ska se ut som att dom 150k jag har på UC är mina enda lån. Jag har höjt min inkomst från 470k 2024 till runt 800k 2025 vilket stärker mina chanser att få ett nytt lån. Jag sliter som ett djur och jobbar på lågavlönade jobb så har alltså inget toppjobb. Har skrivit lite spretigt nu men tänker att jag ska uppdatera här i Maj och vill dela med mig om man är intresserad av hur det gick. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Ett test för att få samlingslån på dåliga lån samt snabblån
Topp