Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ett steg i rätt riktning

144 dagar som Spelfri och har inte under dessa dagar känt för att spela en endaste gång. Så olika vi tänker och känner. För mig finns bara tanken att inte göra min son och min man illa igen. De är värda så mycket mer och för dem så har jag stängt av tanken på spel Mår så otroligt mycket bättre just nu och att ta sig upp från botten har inte varit smärtfritt men jag har kommit så långt så jag har huvudet ovanför vattenytan och där vill jag vara. Skulle inte orka som människa att trilla dit igen..

Uppdatering från mig. Har lagt in ännu en större amortering vilket gjort att jag nu ”bara” har ett större blancolån kvar samt ett större lån till närstående.

Fick ner räntan till under 4,7% vilket känns mycket bra.

Nu blir det till att fortsätta hålla mig spelfri och förhoppningsvis kunna göra en ny större amortering i slutet av året.

Hoppas på att 2019 blir året då vi alla får lite medvind i seglet!

Uppdatering från mig. Har lagt in ännu en större amortering vilket gjort att jag nu ”bara” har ett större blancolån kvar samt ett större lån till närstående.

Fick ner räntan till under 4,7% vilket känns mycket bra.

Nu blir det till att fortsätta hålla mig spelfri och förhoppningsvis kunna göra en ny större amortering i slutet av året.

Hoppas på att 2019 blir året då vi alla får lite medvind i seglet!

Otroligt bra jobbat!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp