Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ett helvete
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ralle" data-source="post: 59347" data-attributes="member: 2158"><p>Sök professionell hjälp. Många kommuner erbjuder idag väldigt bra hjälp. Lägg in en spärr i din dator som gör att du inte kan komma in på spelsidor. Spärra dig på Svenska Spel.</p><p></p><p>Sen måste du verkligen vilja sluta. Berätta för din flickvän. Det kommer ändå komma fram för eller senare. Kommer också kännas skönt när du berättat för henne. 195000 är inte omöjligt att bli av med på ett par år. Speciellt inte med din inkomst. </p><p></p><p>Men du måste verkligen inse att du inte kan vinna tillbaka några pengar. Det är omöjligt. Förstå detta! Varje vinst du får kommer alltid sluta med att du fortsätter spela. Även om du betalt av dina skulder. </p><p></p><p>Jag var själv i en liknande situation som dig för drygt ett år sedan. 10 års spelmissbruk, massvis med lögner och svek. När jag nådde botten så hade jag drygt 250000 kr i skulder. Smslån och privata lån. Idag har jag knappt 100000 kr kvar. Inte spelat för en krona under den tiden. Jag lyckades komma överens med alla inkassobolag och smslåneföretag om avbetalningsplaner. Det är så jäkla skönt att se skulderna minska. Även om det ibland känns svårt. Som tur är så har jag kunnat jobba väldigt mycket övertid på mitt jobb (ökade min årsinkomst från 449000 kr 2015 till 539000 kr 2016), så det har gått ganska snabbt att betala bort skulderna.</p><p></p><p>Men det hade aldrig gått om jag fortsatt spela. Trots alla skulder så är jag fri. Trots två färska anmärkningar så har jag lyckats få ett förstahandskontrakt på lägenhet och ett leasingavtal med bil. Allt är möjligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ralle, post: 59347, member: 2158"] Sök professionell hjälp. Många kommuner erbjuder idag väldigt bra hjälp. Lägg in en spärr i din dator som gör att du inte kan komma in på spelsidor. Spärra dig på Svenska Spel. Sen måste du verkligen vilja sluta. Berätta för din flickvän. Det kommer ändå komma fram för eller senare. Kommer också kännas skönt när du berättat för henne. 195000 är inte omöjligt att bli av med på ett par år. Speciellt inte med din inkomst. Men du måste verkligen inse att du inte kan vinna tillbaka några pengar. Det är omöjligt. Förstå detta! Varje vinst du får kommer alltid sluta med att du fortsätter spela. Även om du betalt av dina skulder. Jag var själv i en liknande situation som dig för drygt ett år sedan. 10 års spelmissbruk, massvis med lögner och svek. När jag nådde botten så hade jag drygt 250000 kr i skulder. Smslån och privata lån. Idag har jag knappt 100000 kr kvar. Inte spelat för en krona under den tiden. Jag lyckades komma överens med alla inkassobolag och smslåneföretag om avbetalningsplaner. Det är så jäkla skönt att se skulderna minska. Även om det ibland känns svårt. Som tur är så har jag kunnat jobba väldigt mycket övertid på mitt jobb (ökade min årsinkomst från 449000 kr 2015 till 539000 kr 2016), så det har gått ganska snabbt att betala bort skulderna. Men det hade aldrig gått om jag fortsatt spela. Trots alla skulder så är jag fri. Trots två färska anmärkningar så har jag lyckats få ett förstahandskontrakt på lägenhet och ett leasingavtal med bil. Allt är möjligt! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ett helvete
Topp