Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ett helvete på G efter 12 års spelberoende
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="biggen" data-source="post: 64415" data-attributes="member: 1938"><p>Det finns inget bra tillfälle att berätta något sånt här. Det är alltid mycket enklare och kommer alltid finnas saker och ting i livet som ger dig en ursäkt att inte berätta. Det är så vår hjärna fungerar för att det känns enklare att skjuta upp problemen än att ta tag i dom. Vill du verkligen göra en förändring så skulle jag göra det första prioritet att öppna upp för din sambo och berätta hur det ligger till. Vänta inte utan gör det redan idag!</p><p></p><p>Sen efter att du har lagt alla korten på bordet så kan ni förhoppningsvis börja ta tag i problemen tillsammans. Det är omöjligt för oss andra och även för dig att veta hur hon kommer att reagera. Det kan även vara så att det är en lättnad för partnern att få höra hur det verkligen ligger till då dom oftast redan misstänker att allt inte står rätt till. Förhoppningsvis så kommer eran relation att växa starkare efter det här, ärlighet och öppenhet kommer även att vara en viktig del i din kamp mot ditt beroende.</p><p></p><p>Sen hur ni går till väga för att lösa dina skulder skulle vara det sista jag oroar mig för. Visa istället att du verkligen älskar din sambo och att du är villig att göra allt för henne och ditt kommande barn. Sen efter att allt har lagt sig så kan ni förhoppningsvis börja lösa dessa problem tillsammans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="biggen, post: 64415, member: 1938"] Det finns inget bra tillfälle att berätta något sånt här. Det är alltid mycket enklare och kommer alltid finnas saker och ting i livet som ger dig en ursäkt att inte berätta. Det är så vår hjärna fungerar för att det känns enklare att skjuta upp problemen än att ta tag i dom. Vill du verkligen göra en förändring så skulle jag göra det första prioritet att öppna upp för din sambo och berätta hur det ligger till. Vänta inte utan gör det redan idag! Sen efter att du har lagt alla korten på bordet så kan ni förhoppningsvis börja ta tag i problemen tillsammans. Det är omöjligt för oss andra och även för dig att veta hur hon kommer att reagera. Det kan även vara så att det är en lättnad för partnern att få höra hur det verkligen ligger till då dom oftast redan misstänker att allt inte står rätt till. Förhoppningsvis så kommer eran relation att växa starkare efter det här, ärlighet och öppenhet kommer även att vara en viktig del i din kamp mot ditt beroende. Sen hur ni går till väga för att lösa dina skulder skulle vara det sista jag oroar mig för. Visa istället att du verkligen älskar din sambo och att du är villig att göra allt för henne och ditt kommande barn. Sen efter att allt har lagt sig så kan ni förhoppningsvis börja lösa dessa problem tillsammans. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ett helvete på G efter 12 års spelberoende
Topp