Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Erfarenheter av Nanokredit
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 163827" data-attributes="member: 947"><p>Om betalning inte är oss tillhanda senast 2019-10-30 kommer din amorteringsplan att raderas. Därefter kommer ansvarig bedöma om stämningsansökan till tingsrätten ska inges. Vid en stämning behöver både du och vi dyka upp personligen i tingsrätten.</p><p></p><p>För att undvika ovanstående rekommenderar vi att du återgår till din amorteringsplan.</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar,</p><p>Inkassoavdelningen</p><p>Na No Invest & Finans AB (NNI)</p><p>Box 2066, 436 02 Hovås</p><p> </p><p>070-728 81 79</p><p><a href="mailto:info@nanoinv.se">info@nanoinv.se</a></p><p></p><p></p><p></p><p>HAHAHAHA jävla clowner. Chilla Gunilla. Har 4.000 kvar av dom sen kommer jag formulera ett vältaligt mail där jag ber dom dra åt helvete och blockera mig för alltid. Jävla hot dom kommer med. Efter all skit jag har gått igenom så är väl för fan mitt minsta problem att eventuellt träffa någon pajas ifrån Nano invest i en tingsrättssal. Herregud. Att dom inte skäms. Jag bryr mig inte men vissa blir säkert rädda av sådana här mail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 163827, member: 947"] Om betalning inte är oss tillhanda senast 2019-10-30 kommer din amorteringsplan att raderas. Därefter kommer ansvarig bedöma om stämningsansökan till tingsrätten ska inges. Vid en stämning behöver både du och vi dyka upp personligen i tingsrätten. För att undvika ovanstående rekommenderar vi att du återgår till din amorteringsplan. Med vänliga hälsningar, Inkassoavdelningen Na No Invest & Finans AB (NNI) Box 2066, 436 02 Hovås 070-728 81 79 [EMAIL]info@nanoinv.se[/EMAIL] HAHAHAHA jävla clowner. Chilla Gunilla. Har 4.000 kvar av dom sen kommer jag formulera ett vältaligt mail där jag ber dom dra åt helvete och blockera mig för alltid. Jävla hot dom kommer med. Efter all skit jag har gått igenom så är väl för fan mitt minsta problem att eventuellt träffa någon pajas ifrån Nano invest i en tingsrättssal. Herregud. Att dom inte skäms. Jag bryr mig inte men vissa blir säkert rädda av sådana här mail. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Erfarenheter av Nanokredit
Topp