Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Erfarenheter av Lendo - Riktiga omdömen från låntagare
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sur" data-source="post: 209331" data-attributes="member: 5563"><p>Förlåt om jag var otydlig, det är lite svårt att förklara eftersom jag inte hittar någon info om att detta hänt någon annan. </p><p></p><p>Jag använde Lendo till låneansökan, fick väldigt varierande svar från bankerna. Sen såg jag i brevet från UC att bankerna gjort "omfrågningar" (vet inte rätt ord, men Lendo kallar det så tror jag) av kreditupplysningen och för varje omfrågning/bank höjdes min riskprognos. Så det spelade alltså ingen roll att Lendo själva bara frågar en gång och det kanske bara syns som en (1) fråga senare. Eftersom procenten ändå höjdes under en och samma upplysning.</p><p></p><p>Med "innan jag ansökt något lån" menar jag att detta skedde automatiskt direkt. Tyvärr hann jag välja ett lån innan jag upptäckte det märkliga med ökande riskprognos, men vet inte om jag hade kunnat göra något ändå. Det är därför jag undrar om detta händer alla eller om det blev fel. Typ: hur mycket ska jag gräma mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sur, post: 209331, member: 5563"] Förlåt om jag var otydlig, det är lite svårt att förklara eftersom jag inte hittar någon info om att detta hänt någon annan. Jag använde Lendo till låneansökan, fick väldigt varierande svar från bankerna. Sen såg jag i brevet från UC att bankerna gjort "omfrågningar" (vet inte rätt ord, men Lendo kallar det så tror jag) av kreditupplysningen och för varje omfrågning/bank höjdes min riskprognos. Så det spelade alltså ingen roll att Lendo själva bara frågar en gång och det kanske bara syns som en (1) fråga senare. Eftersom procenten ändå höjdes under en och samma upplysning. Med "innan jag ansökt något lån" menar jag att detta skedde automatiskt direkt. Tyvärr hann jag välja ett lån innan jag upptäckte det märkliga med ökande riskprognos, men vet inte om jag hade kunnat göra något ändå. Det är därför jag undrar om detta händer alla eller om det blev fel. Typ: hur mycket ska jag gräma mig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Erfarenheter av Lendo - Riktiga omdömen från låntagare
Topp