Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
erfarenheter av BigBank, kan jag lita på dem?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Majsan" data-source="post: 7362" data-attributes="member: 257"><p>Jag har ansökt om lån hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/30" target="_blank">Bigbank</a>, blev uppringd av en kvinna som frågade om lån mm och vilka jag skulle lösa med mitt lån, jag var ärlig och tog med ett antal sms-lån som jag ville lösa bort. </p><p>Kvinnan ringde mig igen och sa att jag var tvungen att betala bort ett av sms-lånen först för de var annars ett för stort belopp. Jag tog mina sista pengar och betalade bort ett av sms-lånen (3500), helt efter hennes förslag.</p><p>Trodde då att det var helt ok och att jag skulle bli få lånet men kvinnan ringde igen och sa att jag var tvungen att betala flera sms-lån för att få ner summan ytterligare innan de kunde ge mig lånet. Vi bestämde att jag skulle betala dessa när lönen kommer.</p><p></p><p>Kan jag lita på att jag får lånet när jag betalt av mina sms-lån eller kommer de att ändra sig.</p><p></p><p>Är det någon som haft med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/30" target="_blank">BigBank</a> att göra som haft samma strul.</p><p></p><p>Problemet för mig är att om jag betalar av flera sms-lån när lönen kommer och om jag inte får lånet från BB så måste jag ta nya sms-lån och det är ju det jag vill komma ifrån. Jag har försökt att ringa kvinnan för att höra men får inte tag på henne idag. Om jag inte får lånet så låter jag hellre sms-lånen gå till inkasso för avbetalning där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Majsan, post: 7362, member: 257"] Jag har ansökt om lån hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/30"]Bigbank[/URL], blev uppringd av en kvinna som frågade om lån mm och vilka jag skulle lösa med mitt lån, jag var ärlig och tog med ett antal sms-lån som jag ville lösa bort. Kvinnan ringde mig igen och sa att jag var tvungen att betala bort ett av sms-lånen först för de var annars ett för stort belopp. Jag tog mina sista pengar och betalade bort ett av sms-lånen (3500), helt efter hennes förslag. Trodde då att det var helt ok och att jag skulle bli få lånet men kvinnan ringde igen och sa att jag var tvungen att betala flera sms-lån för att få ner summan ytterligare innan de kunde ge mig lånet. Vi bestämde att jag skulle betala dessa när lönen kommer. Kan jag lita på att jag får lånet när jag betalt av mina sms-lån eller kommer de att ändra sig. Är det någon som haft med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/30"]BigBank[/URL] att göra som haft samma strul. Problemet för mig är att om jag betalar av flera sms-lån när lönen kommer och om jag inte får lånet från BB så måste jag ta nya sms-lån och det är ju det jag vill komma ifrån. Jag har försökt att ringa kvinnan för att höra men får inte tag på henne idag. Om jag inte får lånet så låter jag hellre sms-lånen gå till inkasso för avbetalning där. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
erfarenheter av BigBank, kan jag lita på dem?
Topp