Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av anonyma stödgrupper?

Hej allihopa!

Jag ska till ett möte med anonyma spelmissbrukare ikväll och undrar om någon har erfarenheter från det?
Vad kan jag förvänta mig?
Har ni tagit med någon anhörig?

Senast redigerad av en moderator:
Vilken stad?
Det är snart dags för mig med och jag ser framemot att man kan vara öppen med likasinnade...

Vilken stad?
Det är snart dags för mig med och jag ser framemot att man kan vara öppen med likasinnade...

Det är i Stockholm. Ska bli väldigt intressant, min sambo ska också med.

Senast redigerad av en moderator:
Hej. Jag har varit på några GA möten nu var detta i en mindre stad så vi var inte så många. Min man var med alla gånger.
Men det var iallafall väldigt bra!! Överväldigande på något sätt att träffa andra. Allt blev mer verkligt. Första möten grät jag mig igenom. Låter kanske kons.

Men att höra de andras historier och få berätta lite själv var så stort. Stor känsla. Och bra för min man att få höra ändras historier och se att det är ett beroende eller missbruk.

Hoppas du kommer tycka lika mycket om det som jag! Och att du blir väl välkommen, men det tror jag garanterat att du blir.

Jag tyckte det va jättejobbigt...ensam kvinna....jag var där för länge sedan o fick då tips om en spelsajt som betalade ut vinsten snabbt :( så för mej va det sådär....ska ge det en chans till längre fram...Lycka till..:)

Jag tyckte det va jättejobbigt...ensam kvinna....jag var där för länge sedan o fick då tips om en spelsajt som betalade ut vinsten snabbt :( så för mej va det sådär....ska ge det en chans till längre fram...Lycka till..:)

Det låter som att en psykopat har tipsat dig om det,
Det är som om jag hade gått på ett möte för annonyma narkomaner och där sålt kokain.
Skamligt!

Hej allihopa!

Jag ska till ett möte med anonyma spelmissbrukare ikväll och undrar om någon har erfarenheter från det?
Vad kan jag förvänta mig?
Har ni tagit med någon anhörig?

Ni kan följa min resa på https://oneluckyloser.wordpress.com
Går själv i Stockholm så ofta jag kan. Väldigt bra, framför allt att det är likasinnade där, man får berätta sin historia och varje vecka prata om olika svårigheter man stöter på i det spelfria livet. Ni som inte går ännu , ta reda på var det finns där ni bor och gå så ofta ni bara kan. Är ett måste för många för att inte tappa tänket om att man alltid aktivt måste jobba med sitt missbruk

Det är sant...jag behöver verkligen gå på möten men det tar emot efter när jag sist gick dit...Jag bor inte i Sthlm utan i en mellanstor stad o då verkar det som de blandar missbrukare som spelar, knarkar,dricker mm en kille presenterade sig som .... Hej jag heter Hubert o är spel, alkholist, narkoman, sex missbrukare..............” OKI” tänkte jag då.....sorry om jag inte vet bättre men ska det vara så eller?

Man kan gå på vilken missbruks stödgrupp som helst. En spelmissbrukare som brukade vara på GA gick även på AA möten. Missbruk som missbruk egentligen. Är även vanligt med bland missbruk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp