Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenhet DS Collect

Hej, någon som har någon erfarenhet av DS Collect?

Fick inkassokrav från dem förra veckan. En skuld som ägts av tre olika inkassobolag. Har pågående skuldsanering o meddelat dem att denna skuld uppkom innan o omfattas av saneringen. Det köper de inte…. Så min erfarenhet av dem hittills är usel…

Jag har också fått av dem idag och undrar hur de är?

Jag är lite orolig då de verkar svåra att nå. Jag har skickat meddelande via mina sidor men inte fått svar så mailade nu . Jag vet att man kan ringa men har svårt att ringa 9-12 pga jobbet .

Jag är lite orolig då de verkar svåra att nå. Jag har skickat meddelande via mina sidor men inte fått svar så mailade nu . Jag vet att man kan ringa men har svårt att ringa 9-12 pga jobbet .
De skickade ut inkassokrav med snigelpost den 25/3 och jag fick det igår den 2/4. Tycker jag är dåligt.
Jag har skickat meddelande både på hemsidan och på mail

Jag fick ett brev av dom i måndags. Har skickat meddelande varje dag till dom. INGET SVAR! Har inte kunnat ringa pga mitt arbete och deras begränsade öppettider. Helt otroligt oseriöst! Jag hade divide som jag plikttroget betalat på tills årsskiftet... sedan försvann deras hemsida och därmed möjlighet att logga in, kontaktinfo från alla bolag och google etc så jag har inte kunnat fortsätt betala eftersom jag inte fått tag på dom... och i måndags damp det ner ett DSCollect brev där de vill driva in 23000kr!!! Är så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp