Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Erfarenhet av Bluestep?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lasseman" data-source="post: 95893" data-attributes="member: 2631"><p>Det är klart att om man har en problemfri ekonomi och vändder sig till det lokala bankkontoret och sin säljare där så behöver nog inte mycket kollas. Jag har bott på en ganska liten ort och var det något då gick man till janne på banken. Han visste vad husen var värda, om någon blivit uppsagd osvosv, så det gjordes i bästa fall en uc. </p><p>Är dock lite farligt med sån relation, jag tror att janne gjort bäst för mig, men det är framförallt bäst för banken, jag tycker att jag fått drt jättebra eftersom janne gav rabatt och jag betalar bara 1.99% istället för 2.04. </p><p>Att jag hade fåtr 1.49 om jag orkat med kön på sbab tänker man inte på, janne vill ju det bästa för mig(men egentligen för banken, men det låter ju bra) </p><p>Å andra sidan kunde jag förmodligen bara komma förbi oanmäld och låna upp 200k på huset på lunchen och ha pengarna på kontot när jag lämnade bankkontoret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lasseman, post: 95893, member: 2631"] Det är klart att om man har en problemfri ekonomi och vändder sig till det lokala bankkontoret och sin säljare där så behöver nog inte mycket kollas. Jag har bott på en ganska liten ort och var det något då gick man till janne på banken. Han visste vad husen var värda, om någon blivit uppsagd osvosv, så det gjordes i bästa fall en uc. Är dock lite farligt med sån relation, jag tror att janne gjort bäst för mig, men det är framförallt bäst för banken, jag tycker att jag fått drt jättebra eftersom janne gav rabatt och jag betalar bara 1.99% istället för 2.04. Att jag hade fåtr 1.49 om jag orkat med kön på sbab tänker man inte på, janne vill ju det bästa för mig(men egentligen för banken, men det låter ju bra) Å andra sidan kunde jag förmodligen bara komma förbi oanmäld och låna upp 200k på huset på lunchen och ha pengarna på kontot när jag lämnade bankkontoret. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Erfarenhet av Bluestep?
Topp