Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Era ekonomiska mål för 2021?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ljusare_Tider" data-source="post: 233422" data-attributes="member: 4312"><p>Mitt mål är kanske något i överkant men planen är att amortera av större delen av mina krediter,inkasso + så mycket som möjligt av ett äckligt <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">Norwegian</a> lån.</p><p></p><p>Kommer att jämka från februari vilket kommer innebära ca 35 in i månaden.</p><p>Sen har jag även ordnat ett extra kneg som kommer att ge runt 15 in varje månad. </p><p>Sambon har gått med på att stå för övriga kostnader så jag kommer att kunna lägga allt jag får in ~ 50k/månad på att amortera av hårt. </p><p></p><p>Dock då jag endast jämkar på min huvudinkomst så kommer det att innebära en rejäl skattesmäll 2022 men då det först är i november som den behöver betalas så känns det som att det kommer vara värt det då jag kommer att spara en hel del på onödiga räntor. </p><p></p><p>Har i dagsläget ca 24k i låneutgifter per månad(ränta+amotering)</p><p>Många av dom är krediter på ca 20k.</p><p>Så till en början så kommer jag att kunna amortera ca 26k extra varje månad. </p><p>Efter ca 6 månader så kommer jag att ha ytterligare ca 8k att lägga på extra amotering och därmed så är snöbollsmetoden i rullning.</p><p></p><p>Så jag ser ljust på 2021 även om det kommer innebära ett år utan någon större guldkant. Men när man ser målet framför sig så känns det verkligen som att det kommer att vara värt det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ljusare_Tider, post: 233422, member: 4312"] Mitt mål är kanske något i överkant men planen är att amortera av större delen av mina krediter,inkasso + så mycket som möjligt av ett äckligt [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]Norwegian[/URL] lån. Kommer att jämka från februari vilket kommer innebära ca 35 in i månaden. Sen har jag även ordnat ett extra kneg som kommer att ge runt 15 in varje månad. Sambon har gått med på att stå för övriga kostnader så jag kommer att kunna lägga allt jag får in ~ 50k/månad på att amortera av hårt. Dock då jag endast jämkar på min huvudinkomst så kommer det att innebära en rejäl skattesmäll 2022 men då det först är i november som den behöver betalas så känns det som att det kommer vara värt det då jag kommer att spara en hel del på onödiga räntor. Har i dagsläget ca 24k i låneutgifter per månad(ränta+amotering) Många av dom är krediter på ca 20k. Så till en början så kommer jag att kunna amortera ca 26k extra varje månad. Efter ca 6 månader så kommer jag att ha ytterligare ca 8k att lägga på extra amotering och därmed så är snöbollsmetoden i rullning. Så jag ser ljust på 2021 även om det kommer innebära ett år utan någon större guldkant. Men när man ser målet framför sig så känns det verkligen som att det kommer att vara värt det. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Era ekonomiska mål för 2021?
Topp