Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Enorm skuld, vad är bäst att göra?!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krispikris" data-source="post: 466109" data-attributes="member: 13493"><p>Hej!</p><p>Har läst här på forumet i flera år men nu ska jag göra mitt första egna inlägg.</p><p></p><p>Har haft skulder större delen av mitt liv pga olika saker/händelser. Det har gått runt men oftast inte vilket gjort att jag tagit nya lån och ja sen är karusellen igång som många här inne vet.</p><p></p><p>Jag går back ungefär 30000 kr varje månad och jag har gjort allt såsom dragit ner på kostnader, sålt allt som går att sälja, pysslat med betalningsfria månader, förhandlat om räntan osv. Men inser att det inte kommer göra någon större skillnad.</p><p></p><p>Jag har idag lån på ca 2,4 miljoner, helt sjukt! Fördelat på 25 olika långivare/kreditföretag. 6 av dom ligger mellan 100-500 tusen kronor och resterande 19 är allt från 1000-65000 kr. Har försökt med snöbollsmetoden men lyckas inte. Jag går helt enkelt för mycket back.</p><p></p><p>Jämkar gör jag också. Så nu tänker jag att jag måste ta tag i problemet en gång för alla och funderar på att ansöka om skuldsanering. Hur stor chans är det att man får skuldsanering första gången man ansöker?</p><p></p><p>I dagsläget har jag inget hos KFM men ett par avbetalningar hos inkasso som jag sköter. Jag har låst mig 12 månader på lånstopp och senaste lånet är taget 2023 för att samla tidigare lån. </p><p></p><p>Tacksam för era tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krispikris, post: 466109, member: 13493"] Hej! Har läst här på forumet i flera år men nu ska jag göra mitt första egna inlägg. Har haft skulder större delen av mitt liv pga olika saker/händelser. Det har gått runt men oftast inte vilket gjort att jag tagit nya lån och ja sen är karusellen igång som många här inne vet. Jag går back ungefär 30000 kr varje månad och jag har gjort allt såsom dragit ner på kostnader, sålt allt som går att sälja, pysslat med betalningsfria månader, förhandlat om räntan osv. Men inser att det inte kommer göra någon större skillnad. Jag har idag lån på ca 2,4 miljoner, helt sjukt! Fördelat på 25 olika långivare/kreditföretag. 6 av dom ligger mellan 100-500 tusen kronor och resterande 19 är allt från 1000-65000 kr. Har försökt med snöbollsmetoden men lyckas inte. Jag går helt enkelt för mycket back. Jämkar gör jag också. Så nu tänker jag att jag måste ta tag i problemet en gång för alla och funderar på att ansöka om skuldsanering. Hur stor chans är det att man får skuldsanering första gången man ansöker? I dagsläget har jag inget hos KFM men ett par avbetalningar hos inkasso som jag sköter. Jag har låst mig 12 månader på lånstopp och senaste lånet är taget 2023 för att samla tidigare lån. Tacksam för era tips! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Enorm skuld, vad är bäst att göra?!
Topp