Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Enkelfinans.se, erfarenheter
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tellus" data-source="post: 30494" data-attributes="member: 1361"><p>Jag var naturligtvis vansinnig över att mail kommit till stället där jag jobbar och började anklaga och hota men de sa att det inte var deras intention utan att de mailat till den emailen för att jag använt den i tidigare komunilkation med dem. Det rör sig om en info@ mail och kan vara så att de har rätt det lät uppriktigt att de aldrig hör av sig till arbetsgivare så det bör ju lugna er övriga i samma situation</p><p></p><p>Eftersom de, antar jag, tyckte att jag tog massa arbetstid och hotade om konsumentverket, FI mm så blev dealen rent ekonomisk. Jag sa vad jag kunde betala och när i tiden och de gick med på det. </p><p></p><p>Vissa saker och mail har varit extremt risigt formulerade från deras sida men jag hade ju givetvis en del i det hela då jag inte visade någon som helst ambition att betala.</p><p></p><p>För mig blev det bra nu och jag hoppas de putsar till sina formuleringar i framtiden. I övrigt hölls diskussionen på en bra nivå så det går definitivt att diskutera med de om man hamnar i problem för att upprätta betalningsplan och liknande. Släpper detta nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tellus, post: 30494, member: 1361"] Jag var naturligtvis vansinnig över att mail kommit till stället där jag jobbar och började anklaga och hota men de sa att det inte var deras intention utan att de mailat till den emailen för att jag använt den i tidigare komunilkation med dem. Det rör sig om en info@ mail och kan vara så att de har rätt det lät uppriktigt att de aldrig hör av sig till arbetsgivare så det bör ju lugna er övriga i samma situation Eftersom de, antar jag, tyckte att jag tog massa arbetstid och hotade om konsumentverket, FI mm så blev dealen rent ekonomisk. Jag sa vad jag kunde betala och när i tiden och de gick med på det. Vissa saker och mail har varit extremt risigt formulerade från deras sida men jag hade ju givetvis en del i det hela då jag inte visade någon som helst ambition att betala. För mig blev det bra nu och jag hoppas de putsar till sina formuleringar i framtiden. I övrigt hölls diskussionen på en bra nivå så det går definitivt att diskutera med de om man hamnar i problem för att upprätta betalningsplan och liknande. Släpper detta nu. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Enkelfinans.se, erfarenheter
Topp