Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Drog iväg en ansökan på advisa nyss
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 186821" data-attributes="member: 3402"><p>[USER=4071]@pinnen222[/USER]</p><p></p><p>Min rekommendation om du samlar allt är att spärra dig från samtliga långivare som erbjuder dyra sms lån/onlinekrediter. Kommer göra det så fort jag får de mesta samlat i september.</p><p></p><p>Gör man inte det är man snabbt i en fälla igen så fort det är lite knapert, många på detta forumet inkluderat mig sitter med 700-800k till miljonskulder på grund av att man samlat sen börjat låna igen dom man avslutat, spelat bort pengar. samlat lånen och börjat på ny kula. När du samlat dessa 150k så det bästa råd du någonsin kan få att agera.</p><p></p><p>1. Kopiera nedan mail-adresser och klistra in dom i mottagare i ett mail (det är skrivet i rätt format för att klistra in).</p><p>2. Rubrik: Spärra mig för framtida lån & marknadsföring.</p><p>3. Skriv:</p><p></p><p>Hej mitt namn är:</p><p></p><p>Personnummer:</p><p>Email:</p><p>Telefonnummer:</p><p>Adress:</p><p></p><p>Jag skulle vilja sätta en <strong>permanent </strong>spärr på mitt personnummer från att ta framtida lån.</p><p>Ni kan även ta bort mig från all form av direkt marknadsföring/reklam via post/telefonsamtal och mail-reklam.</p><p>Detta på grund av att jag samlat mina lån och jobbar mot att bli skuldfri.</p><p></p><p>Ni behöver inte fråga igen, utan se detta som min slutgiltiga bekräftelse och fullmakt för att spärra mitt personnummer på livstid för framtida lån och krediter.</p><p></p><p>Jag tackar på förhand och önskar er en fortsatt trevlig dag.</p><p></p><p>Med Vänlig Hälsning,</p><p></p><p></p><p><a href="mailto:kundservice@aasakredit.se">kundservice@aasakredit.se</a>;kundservice@anmärkning.se;info@approva.se;kontakt@arosfinans.com;kundservice@avida.se;kundservice@axofinans.se; <a href="mailto:info@brixo.se">info@brixo.se</a>;help@brocc.se;kundtjanst@businesscredit.se;kundservice@bynk.se;info@cashbuddy.se;info@cashrepublic.se;kundservice@cash2you.se;kundservice@consector.se;kundtjanst@credigo.se;kundtjanst@creditstar.se;info@credway.se;info@payday.se;info@easycredit.se;kundtjanst@eurolimit.se;kundtjanst@euroloan.se;kundservice@everydayplus.se;info@expresskredit.se;kundservice@fairlo.se;kundtjanst@ferratumbank.se;support@ferratumbusiness.se;info@monetti.se;info@flexkontot.se;kundtjanst@flexlimit.se;info@froda.se;info@frogtail.se;info@gfmoney.se;info@goodcash.se;info@klicklan.se; <a href="mailto:kundservice@kontantfinans.se">kundservice@kontantfinans.se</a>;info@kortlan.se;kundtjanst@kredit365.se;info@kreditkontot.se;info@kundfinans.se;info@leasy.se;info@leasy.se;hello@lendify.se;info@likvid.se;info@loanstep.se;info@lumify.se;info@lanbutiken.se;kundtjanst@meddelandelan.se;info@merax.se;info@minifinans.se;info@moank.se;info@mobillan.se;info@modusfinans.se;kundservice@monara.se;info@monetti.se; <a href="mailto:info@moneygo.se">info@moneygo.se</a>;info@myloan.se;info@nanoflex.se;info@nanokredit.se;info@nextfinance.se;info@nordiclan.se;kundtjanst@natlan.se;info@onea.se;kundservice@opr-foretagslan.se;kundservice@oprprivatlan.se;info@paymarkfinans.se;info@ponture.com;info@primalcapital.se;kontakt@profilkredit.se;support@qred.se;kundtjanst@risicum.se;kundtjanst@sambla.se;info@sefina.se;kundcenter@sevenday.se;info@smspengar.nu;info@snabbfinans.se;info@spargofinans.se;info@säkerfinans.se;hej@tandolan.se;info@thorn.se;info@tryggkredit.se;info@viaconto.se;info@viakredit.se;info@viigalan.se;support@vivus.se;kundtjanst@zensum.se;info@zmarta.se;support@divide.se;kontakt@extralanet.se;info@pluskan.se;info@slantar.nu;info@daypay.se;info@forskottslon.se;kundtjanst@38an.se;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 186821, member: 3402"] [USER=4071]@pinnen222[/USER] Min rekommendation om du samlar allt är att spärra dig från samtliga långivare som erbjuder dyra sms lån/onlinekrediter. Kommer göra det så fort jag får de mesta samlat i september. Gör man inte det är man snabbt i en fälla igen så fort det är lite knapert, många på detta forumet inkluderat mig sitter med 700-800k till miljonskulder på grund av att man samlat sen börjat låna igen dom man avslutat, spelat bort pengar. samlat lånen och börjat på ny kula. När du samlat dessa 150k så det bästa råd du någonsin kan få att agera. 1. Kopiera nedan mail-adresser och klistra in dom i mottagare i ett mail (det är skrivet i rätt format för att klistra in). 2. Rubrik: Spärra mig för framtida lån & marknadsföring. 3. Skriv: Hej mitt namn är: Personnummer: Email: Telefonnummer: Adress: Jag skulle vilja sätta en [B]permanent [/B]spärr på mitt personnummer från att ta framtida lån. Ni kan även ta bort mig från all form av direkt marknadsföring/reklam via post/telefonsamtal och mail-reklam. Detta på grund av att jag samlat mina lån och jobbar mot att bli skuldfri. Ni behöver inte fråga igen, utan se detta som min slutgiltiga bekräftelse och fullmakt för att spärra mitt personnummer på livstid för framtida lån och krediter. Jag tackar på förhand och önskar er en fortsatt trevlig dag. Med Vänlig Hälsning, [EMAIL]kundservice@aasakredit.se[/EMAIL];kundservice@anmärkning.se;info@approva.se;kontakt@arosfinans.com;kundservice@avida.se;kundservice@axofinans.se; [EMAIL]info@brixo.se[/EMAIL];help@brocc.se;kundtjanst@businesscredit.se;kundservice@bynk.se;info@cashbuddy.se;info@cashrepublic.se;kundservice@cash2you.se;kundservice@consector.se;kundtjanst@credigo.se;kundtjanst@creditstar.se;info@credway.se;info@payday.se;info@easycredit.se;kundtjanst@eurolimit.se;kundtjanst@euroloan.se;kundservice@everydayplus.se;info@expresskredit.se;kundservice@fairlo.se;kundtjanst@ferratumbank.se;support@ferratumbusiness.se;info@monetti.se;info@flexkontot.se;kundtjanst@flexlimit.se;info@froda.se;info@frogtail.se;info@gfmoney.se;info@goodcash.se;info@klicklan.se; [EMAIL]kundservice@kontantfinans.se[/EMAIL];info@kortlan.se;kundtjanst@kredit365.se;info@kreditkontot.se;info@kundfinans.se;info@leasy.se;info@leasy.se;hello@lendify.se;info@likvid.se;info@loanstep.se;info@lumify.se;info@lanbutiken.se;kundtjanst@meddelandelan.se;info@merax.se;info@minifinans.se;info@moank.se;info@mobillan.se;info@modusfinans.se;kundservice@monara.se;info@monetti.se; [EMAIL]info@moneygo.se[/EMAIL];info@myloan.se;info@nanoflex.se;info@nanokredit.se;info@nextfinance.se;info@nordiclan.se;kundtjanst@natlan.se;info@onea.se;kundservice@opr-foretagslan.se;kundservice@oprprivatlan.se;info@paymarkfinans.se;info@ponture.com;info@primalcapital.se;kontakt@profilkredit.se;support@qred.se;kundtjanst@risicum.se;kundtjanst@sambla.se;info@sefina.se;kundcenter@sevenday.se;info@smspengar.nu;info@snabbfinans.se;info@spargofinans.se;info@säkerfinans.se;hej@tandolan.se;info@thorn.se;info@tryggkredit.se;info@viaconto.se;info@viakredit.se;info@viigalan.se;support@vivus.se;kundtjanst@zensum.se;info@zmarta.se;support@divide.se;kontakt@extralanet.se;info@pluskan.se;info@slantar.nu;info@daypay.se;info@forskottslon.se;kundtjanst@38an.se; [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Drog iväg en ansökan på advisa nyss
Topp