Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Dnb finans billån, sen med betalning

Någon som vet hur länge man kan vara sen med Dnb finans billån , är 2 veckor sen nu ca har planerat betala fakturan den 21 - 22a

Senast ändrad:
Någon som vet hur länge man kan vara sen med Dnb finans billån , är 2 veckor sen nu ca har planerat betala fakturan den 21 - 22a

För sen för vad?
Lånet ja sägas upp på samma premisser som andra krediter, bottnar i konsumentkreditlagens bestämmelser

Jag menar fall det är någon fara att betala in summan plus avgifter för förseningen nu den 21-22 :)

Nej det ska resta mer än så för återtag eller uppsägning om du inte har det så här systematiskt

Ni som har billån hos dnb, finns det någon sorts mina sidor man kan logga in på, eller får man nöja sig med avin en gång i månaden?

Ni som har billån hos dnb, finns det någon sorts mina sidor man kan logga in på, eller får man nöja sig med avin en gång i månaden?
Jag och min dotter leasar en bil där faktureringen hanteras av DNB Finans och nej, inga mina sidor & fakturan kommer dessvärre in i Kivra.
Hade hellre sett att man kunde få fakturan direkt in i banken, men det gick inte enl. dom. :(

Jag och min dotter leasar en bil där faktureringen hanteras av DNB Finans och nej, inga mina sidor & fakturan kommer dessvärre in i Kivra.
Hade hellre sett att man kunde få fakturan direkt in i banken, men det gick inte enl. dom. :(

Hittade någon inloggning ändå på sidan, nåja. Får se om det blir något köp.

Ojdå, jag trodde du hade skuldsanering, intressant att dom släpper igenom det i kreditprövningen

Låt mig förtydliga… min dotter leasar bilen (jag står med enkom som medförare).
Vi delar på bilen och således delar vi även på kostnaden.

Ett tips, gör du bort dig 1 gång hos DNB kan du kallt räkna bort billån via dom framöver.
En polare med bilfirma hade en kund som blev nekad billån pga försenad inbetalning på 300:- för 2år sen. Spelade ingen roll att han tänkte låna ynka 100.000 fast han tjänar 3-400k.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp