Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Divide - Ny kontokredit
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 102379" data-attributes="member: 3402"><p>Säg att jag jobbar långsiktigt på att kunna få ett större samlingslån som kräver UC efter Getdivide. 3 månader kvar innan jag är nere på 2FF från ca 25st i början av året.</p><p></p><p>Jag har en kredit på 10.000 och ett lån på ca 35.000 kvar på en annan bank som har mycket lägre ränta än allt annat som inte syns på UC.</p><p></p><p>Tycker ni vid skarp lansering om jag blir beviljad större kreditutrymme att jag ska betala bort det med hög ränta först eller att jag ska bita i det sura äpplet och betala av dom 45.000 som är synliga på UC med låg ränta för att öka chanserna för ett stort samlingslån på ett par månader? Hur mycket tror ni att UC Score går upp/Riskprognos går ner om jag betalar av dessa.</p><p></p><p>Förutsättningar just nu:</p><p></p><p>UC Score: 513p</p><p>Riskprognos: 11.89%</p><p>Total Kredit: 104k synligt</p><p>Total Blanco: 308k synligt</p><p>Inkomst av tjänst: 345k</p><p>Underskott: 115.500</p><p>2-3 påminnselseavgifter, 60kr i år (tror inte dom syns)</p><p>8 UC FF kvar just nu</p><p>2 UC FF kvar efter Januari.</p><p>Dom sista 2 UC FF går ut Maj och Juli</p><p>6 Olika banker som syns på UC (4 kvar om jag betalar bort 2 av dom på 35k samt 10k)</p><p>-------------------</p><p>Ingen Inkasso</p><p>Ingen skuld hos kronan</p><p>Inga prickar i register</p><p>Inget historiskt skuldsaldo</p><p>Inget brottsregister</p><p>Ingen utmätning</p><p>Ingen böter</p><p></p><p>Förhoppningarna vid höjt kreditutrymmer gör att jag börjar sakta men säkert börjar se ljuset i tunneln mot att få ordning på ekonomin om jag sköter mina kort rätt då det är lånekarusell av högsta rang just nu för att klara månad för månad. Ett jävla hajjchapparall mellan smslån och kontokrediter och sprätta hela lönen på räkningar. Tidigare använde man mathem.se med klarnafaktura för att få mat på bordet men efter maxat klarnakort mestadels för att betala räkningar så kör jag mat.se med collectorfaktura istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 102379, member: 3402"] Säg att jag jobbar långsiktigt på att kunna få ett större samlingslån som kräver UC efter Getdivide. 3 månader kvar innan jag är nere på 2FF från ca 25st i början av året. Jag har en kredit på 10.000 och ett lån på ca 35.000 kvar på en annan bank som har mycket lägre ränta än allt annat som inte syns på UC. Tycker ni vid skarp lansering om jag blir beviljad större kreditutrymme att jag ska betala bort det med hög ränta först eller att jag ska bita i det sura äpplet och betala av dom 45.000 som är synliga på UC med låg ränta för att öka chanserna för ett stort samlingslån på ett par månader? Hur mycket tror ni att UC Score går upp/Riskprognos går ner om jag betalar av dessa. Förutsättningar just nu: UC Score: 513p Riskprognos: 11.89% Total Kredit: 104k synligt Total Blanco: 308k synligt Inkomst av tjänst: 345k Underskott: 115.500 2-3 påminnselseavgifter, 60kr i år (tror inte dom syns) 8 UC FF kvar just nu 2 UC FF kvar efter Januari. Dom sista 2 UC FF går ut Maj och Juli 6 Olika banker som syns på UC (4 kvar om jag betalar bort 2 av dom på 35k samt 10k) ------------------- Ingen Inkasso Ingen skuld hos kronan Inga prickar i register Inget historiskt skuldsaldo Inget brottsregister Ingen utmätning Ingen böter Förhoppningarna vid höjt kreditutrymmer gör att jag börjar sakta men säkert börjar se ljuset i tunneln mot att få ordning på ekonomin om jag sköter mina kort rätt då det är lånekarusell av högsta rang just nu för att klara månad för månad. Ett jävla hajjchapparall mellan smslån och kontokrediter och sprätta hela lönen på räkningar. Tidigare använde man mathem.se med klarnafaktura för att få mat på bordet men efter maxat klarnakort mestadels för att betala räkningar så kör jag mat.se med collectorfaktura istället. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Divide - Ny kontokredit
Topp