Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Dinlosning (SCAM!)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helmer" data-source="post: 366614" data-attributes="member: 3947"><p><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><strong>EDIT ADMIN: Detta är SCAM. Ansök inte.</strong></span></p><p></p><p>Hej gick in här och fylld i mina kontaktuppgifter:</p><p>Dinlosning.com</p><p>Fick svar som jag tycker är lite för bra för att vara sant. Bör jag skicka in mina uppgifter?</p><p>----------------</p><p></p><p>Jag har fått ditt meddelande angående din låneansökan.</p><p>Jag heter Gider Max, jag är en pensionerad fransk finansiell rådgivare. Med hjälp av juridiskt stöd från min notarie beviljar jag lån till personer som är i behov av lån och kan betala tillbaka.</p><p>Här är mina återbetalningsvillkor för lån:</p><p></p><p>Lånebelopp: 20000 SEK</p><p>Lånets löptid: 60 månader</p><p>Årlig kreditränta: 3 %</p><p>Månatlig kreditbetalning: 359 SEK</p><p>Start av kreditåterbetalning: 07 / 2023</p><p>TOTALA MÅNADSBETALNINGAR: 21540 SEK</p><p>TOTAL RÄNTA: 1540 SEK</p><p></p><p>dvs du måste betala tillbaka 359 sek per månad i 60 månader.</p><p>Om du accepterar dessa återbetalningsvillkor, här är de dokument du måste skicka mig för din fil:</p><p></p><p></p><p>1: en kopia av din identitetshandling (pass eller identitetskort):</p><p>2: bevis på inkomst (lönebesked eller något dokument som kan bevisa din månadsinkomst eller din förmåga att återbetala lånet):</p><p>3: Bevis på adress (alla dokument som kan bevisa din hemadress):</p><p>4: Dina bankuppgifter för att få lånet</p><p></p><p></p><p>Vid mottagandet av dessa dokument kommer min notarie att kunna sammanställa din fil.</p><p>Så du kommer att få lånet inom 72 timmar.</p><p>Jag väntar fortfarande på ditt meddelande.</p><p></p><p>---</p><p>Gider Max</p><p>Finansiell rådgivare</p><p>whatsapp/tel: +33 625 660 333</p><p>dinlosning com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helmer, post: 366614, member: 3947"] [COLOR=rgb(209, 72, 65)][B]EDIT ADMIN: Detta är SCAM. Ansök inte.[/B][/COLOR] Hej gick in här och fylld i mina kontaktuppgifter: Dinlosning.com Fick svar som jag tycker är lite för bra för att vara sant. Bör jag skicka in mina uppgifter? ---------------- Jag har fått ditt meddelande angående din låneansökan. Jag heter Gider Max, jag är en pensionerad fransk finansiell rådgivare. Med hjälp av juridiskt stöd från min notarie beviljar jag lån till personer som är i behov av lån och kan betala tillbaka. Här är mina återbetalningsvillkor för lån: Lånebelopp: 20000 SEK Lånets löptid: 60 månader Årlig kreditränta: 3 % Månatlig kreditbetalning: 359 SEK Start av kreditåterbetalning: 07 / 2023 TOTALA MÅNADSBETALNINGAR: 21540 SEK TOTAL RÄNTA: 1540 SEK dvs du måste betala tillbaka 359 sek per månad i 60 månader. Om du accepterar dessa återbetalningsvillkor, här är de dokument du måste skicka mig för din fil: 1: en kopia av din identitetshandling (pass eller identitetskort): 2: bevis på inkomst (lönebesked eller något dokument som kan bevisa din månadsinkomst eller din förmåga att återbetala lånet): 3: Bevis på adress (alla dokument som kan bevisa din hemadress): 4: Dina bankuppgifter för att få lånet Vid mottagandet av dessa dokument kommer min notarie att kunna sammanställa din fil. Så du kommer att få lånet inom 72 timmar. Jag väntar fortfarande på ditt meddelande. --- Gider Max Finansiell rådgivare whatsapp/tel: +33 625 660 333 dinlosning com [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Dinlosning (SCAM!)
Topp