Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Desperat behöver 500 kr
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 197863" data-attributes="member: 4424"><p>Det är rätt okej... ganska bra flöde av kunder på tradera tycker jag. Jag har sålt saker på blocket och fördelen är att inte behöva vara stressad över omdömen som på ebay och tradera och kan vara mer anonym. Fler prutar på blocket när jag har sålt (bilar, böcker och sånt mest), men otrevligare människor på tradera än blocket enligt min erfarenhet.</p><p>Har haft en som har prutat på tradera på säkert 1000+ försäljningar, köpt ska ju vara köpt.</p><p>Tradera är jättebra för loppisprylar... Jag har hittat en loppisaffär där mycket kostar 5 (!) kr per grej, gammalt svenskt porslin t.ex. och så säljer man det för mycket mer. Folk på tradera är suckers för dekoration med. Så jag tror nog blocket är bättre för teknik, för folk har saker som apple tv ute i två veckor för att hoppas på drömpriset eller måste gå ner några hundra för att kränga till fast pris.</p><p>Det är roligt när man köper något för en tjuga och säljer för 400. Om man gör det gång på gång och inte gör av med pengar på dumma grejer har man lånen bortblåsta snabbare.</p><p>...fast jag orkar inte hålla på som förr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 197863, member: 4424"] Det är rätt okej... ganska bra flöde av kunder på tradera tycker jag. Jag har sålt saker på blocket och fördelen är att inte behöva vara stressad över omdömen som på ebay och tradera och kan vara mer anonym. Fler prutar på blocket när jag har sålt (bilar, böcker och sånt mest), men otrevligare människor på tradera än blocket enligt min erfarenhet. Har haft en som har prutat på tradera på säkert 1000+ försäljningar, köpt ska ju vara köpt. Tradera är jättebra för loppisprylar... Jag har hittat en loppisaffär där mycket kostar 5 (!) kr per grej, gammalt svenskt porslin t.ex. och så säljer man det för mycket mer. Folk på tradera är suckers för dekoration med. Så jag tror nog blocket är bättre för teknik, för folk har saker som apple tv ute i två veckor för att hoppas på drömpriset eller måste gå ner några hundra för att kränga till fast pris. Det är roligt när man köper något för en tjuga och säljer för 400. Om man gör det gång på gång och inte gör av med pengar på dumma grejer har man lånen bortblåsta snabbare. ...fast jag orkar inte hålla på som förr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Desperat behöver 500 kr
Topp