Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="michaelmyers" data-source="post: 396536" data-attributes="member: 7893"><p>Vad är alternativet, ja flytta hem till föräldrarna igen kanske. Eller nån sketen hyresrätt nånstans.</p><p></p><p>Jag går inte runt längre. Får hjälp av föräldrarna, har sålt prylar för att klara mig hittills men har inget mer att sälja och föräldrarna kan inte skjuta till varje månad för evigt heller. Sen har det ju bara blivit värre senaste året med ständiga räntehöjningar.</p><p></p><p>Jobbade extra i höstas för att försöka klara mig bättre men nu har vi inte möjlighet till det längre.</p><p></p><p>Angående om jag är redo eller inte, har aldrig ens tänkt att det är ett alternativ med skuldsanering. Har alltid tänkt att försöka hitta andra lösningar men blir mer och mer så att jag inte kommer på nån annan lösning tyvärr.</p><p>Bostad BRF, gått ner i värde senaste åren så om jag skulle sälja nu skulle jag inte göra nån vinst så kan inte heller rensa mer av lånen då utom det som gick till kontantinsatsen. </p><p></p><p>Privatlån runt 800k.</p><p>Inkomst 40k, tjejen har 35k.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="michaelmyers, post: 396536, member: 7893"] Vad är alternativet, ja flytta hem till föräldrarna igen kanske. Eller nån sketen hyresrätt nånstans. Jag går inte runt längre. Får hjälp av föräldrarna, har sålt prylar för att klara mig hittills men har inget mer att sälja och föräldrarna kan inte skjuta till varje månad för evigt heller. Sen har det ju bara blivit värre senaste året med ständiga räntehöjningar. Jobbade extra i höstas för att försöka klara mig bättre men nu har vi inte möjlighet till det längre. Angående om jag är redo eller inte, har aldrig ens tänkt att det är ett alternativ med skuldsanering. Har alltid tänkt att försöka hitta andra lösningar men blir mer och mer så att jag inte kommer på nån annan lösning tyvärr. Bostad BRF, gått ner i värde senaste åren så om jag skulle sälja nu skulle jag inte göra nån vinst så kan inte heller rensa mer av lånen då utom det som gick till kontantinsatsen. Privatlån runt 800k. Inkomst 40k, tjejen har 35k. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
Topp