Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 377424" data-attributes="member: 3402"><p>Har en fråga här som någon kanske kan svara på.</p><p></p><p>Hur vanligt är det att någon anmäler man för gynnande av borgenär.</p><p>Inser nu när jag släppt alla skulder att jag har släppt dom olika månader.</p><p></p><p>Släppte 9 skulder i juni, 6 i juli och nu 3 i augusti om några dagar som jag låter förfalla. Då är allt släppt.</p><p></p><p>Inget har gått till KFM ännu. Men 1 skuld från juni har gått till inkasso, <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068" target="_blank">fairlo</a> och 2 andra skulder har jag fått brev om att kommer gå till inkasso 14e respektive 21a september</p><p></p><p>Har haft lite idér som jag inser nu i efterhand kanske inte var så smart.</p><p>Nyttjat lite betalningsfria månader, betalat några räkningar som jag har hört är snabba att skicka till inkasso, betalade ikapp några skulder som jag låg efter med från maj månad etc.</p><p></p><p>Jag har hört att när man släpper så ska man släppa alla samtidigt eller senast med en månads mellanrum, men aldrig lagt någon större vikt på det. Nu har jag läst på lite lagar om det och fattar att det kanske inte var så bra att jag väntade med vissa skulder till augusti (delvis att det tog 2 månader mellan att jag släppte dom från slutet av juni till slutet på augusti)</p><p></p><p>Då till frågan: Är det vanligt att man blir anmäld för borgenärsbrott i mitt fall? Jag har inte amorterat extra eller liknande utan betalat minimum belopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 377424, member: 3402"] Har en fråga här som någon kanske kan svara på. Hur vanligt är det att någon anmäler man för gynnande av borgenär. Inser nu när jag släppt alla skulder att jag har släppt dom olika månader. Släppte 9 skulder i juni, 6 i juli och nu 3 i augusti om några dagar som jag låter förfalla. Då är allt släppt. Inget har gått till KFM ännu. Men 1 skuld från juni har gått till inkasso, [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068"]fairlo[/URL] och 2 andra skulder har jag fått brev om att kommer gå till inkasso 14e respektive 21a september Har haft lite idér som jag inser nu i efterhand kanske inte var så smart. Nyttjat lite betalningsfria månader, betalat några räkningar som jag har hört är snabba att skicka till inkasso, betalade ikapp några skulder som jag låg efter med från maj månad etc. Jag har hört att när man släpper så ska man släppa alla samtidigt eller senast med en månads mellanrum, men aldrig lagt någon större vikt på det. Nu har jag läst på lite lagar om det och fattar att det kanske inte var så bra att jag väntade med vissa skulder till augusti (delvis att det tog 2 månader mellan att jag släppte dom från slutet av juni till slutet på augusti) Då till frågan: Är det vanligt att man blir anmäld för borgenärsbrott i mitt fall? Jag har inte amorterat extra eller liknande utan betalat minimum belopp. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
Topp