Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A27" data-source="post: 331307" data-attributes="member: 4258"><p>jag har haft ångest hela dagen, väldigt stressad över situationen.</p><p>jag har letat efter saker att sälja, det finns ju hur mycket som helst eftersom jag har haft ett shoppingberoende ihop av att vara en skrotsamlare, tyvär så har jag inte hunnit lägga upp någpon auktion idag men har testat några saker inför försäljning, att bara skriva "säljes som defekt" brukar ju inte ge så mycket, men att sälja något som inte fungerar utan att skriva det är ju inte populärt, men för mycket testande tar ju tid också...</p><p></p><p>just nu när allt har blivit dyrare tror jag att jag går minus utan att jobba övertid utan att räkna med lånen, vi är en familj på 5 där bara jag arbetar.</p><p>facket har nu godkänt att jag jobbar mer övertid efter att ha varit övertidsstoppad i en månad.</p><p>jag har försökt anmäla mig till en extra militärövning (med bra betalt pga arbetstid "dygnet runt") på mina lediga dagar, om jag blir antagen/anställd då blir det ihop med annan övning och jobb 23 dagar i rad med jobb (ordinarie jobb är 12 timmar), det blir jobbigt för frugan men det skulle ge en riktigt bra lön i oktober/november</p><p></p><p>och återigen tack Myra, jag accepterade ju motvilligt din hundring, det blev två paket 1,5L mjölk och ett paket smör från Valio för 99,60kr (Arla hade varit dyrare) det gjorde frugan och barnen glada. kände mig chockad över att det kunde bli så dyrt för bara dessa varor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A27, post: 331307, member: 4258"] jag har haft ångest hela dagen, väldigt stressad över situationen. jag har letat efter saker att sälja, det finns ju hur mycket som helst eftersom jag har haft ett shoppingberoende ihop av att vara en skrotsamlare, tyvär så har jag inte hunnit lägga upp någpon auktion idag men har testat några saker inför försäljning, att bara skriva "säljes som defekt" brukar ju inte ge så mycket, men att sälja något som inte fungerar utan att skriva det är ju inte populärt, men för mycket testande tar ju tid också... just nu när allt har blivit dyrare tror jag att jag går minus utan att jobba övertid utan att räkna med lånen, vi är en familj på 5 där bara jag arbetar. facket har nu godkänt att jag jobbar mer övertid efter att ha varit övertidsstoppad i en månad. jag har försökt anmäla mig till en extra militärövning (med bra betalt pga arbetstid "dygnet runt") på mina lediga dagar, om jag blir antagen/anställd då blir det ihop med annan övning och jobb 23 dagar i rad med jobb (ordinarie jobb är 12 timmar), det blir jobbigt för frugan men det skulle ge en riktigt bra lön i oktober/november och återigen tack Myra, jag accepterade ju motvilligt din hundring, det blev två paket 1,5L mjölk och ett paket smör från Valio för 99,60kr (Arla hade varit dyrare) det gjorde frugan och barnen glada. kände mig chockad över att det kunde bli så dyrt för bara dessa varor [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
Topp