Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christian" data-source="post: 109815" data-attributes="member: 3903"><p>När man sitter mitt uppe i skiten på toppen av skuldberget och inte vet om man kommer ha någon bostad kvar efter nyår, är det svårt att känna varken förnöjsamhet, glädje eller tillfredsställelse, oavsett vilken tid på året det är.</p><p></p><p> Det är inte heller ofta man lägger på luren och inte bara fått en lösning på problemet som var anledningen till kontakten, utan även känner sig väl bemött med respekt, förståelse och med lite medmänsklig värme.</p><p></p><p>Jag ville bara, med det här inlägget, dela med av de upplevelser jag haft med de fantastiskt trevliga, artiga skolboksexemplariska tjejerna på Tryggkredits kundtjänst:</p><p></p><p><a href="https://www.tryggkredit.se/kontakta-oss/" target="_blank">https://www.tryggkredit.se/kontakta-oss/</a>.</p><p></p><p>Jag alltid haft positiva upplevelser av dem. De har aldrig tvekat en sekund för att, med känsla för god och rimlig kundservice, undersöka om det kan vara möjligt att hitta en lösning som passar mig. Ibland gick vi bet, men vid de flesta tillfällen har de faktiskt hittat lösningar. Även då det oftast varit kalla handen från de allra flesta övriga långivare.</p><p></p><p>En liten solskenshälsning, så här i den, för många av oss mörka, ångestladdade jul- & nyårstiden, då det oftast behövs än mer av det man inte har - pengar - än någon annan tid på året. Så ta en paus från djungeln av fixande, trixande, matchande, förhandlande, letande och gnetande. Det tänker iaf jag göra.[ATTACH]267[/ATTACH]</p><p></p><p>Goda helger, jul, nyår och vad du än firar till er alla! Ta hand om er! Pengar är trots allt inte allt. (men det e j...vlt mycket...[ATTACH]268[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christian, post: 109815, member: 3903"] När man sitter mitt uppe i skiten på toppen av skuldberget och inte vet om man kommer ha någon bostad kvar efter nyår, är det svårt att känna varken förnöjsamhet, glädje eller tillfredsställelse, oavsett vilken tid på året det är. Det är inte heller ofta man lägger på luren och inte bara fått en lösning på problemet som var anledningen till kontakten, utan även känner sig väl bemött med respekt, förståelse och med lite medmänsklig värme. Jag ville bara, med det här inlägget, dela med av de upplevelser jag haft med de fantastiskt trevliga, artiga skolboksexemplariska tjejerna på Tryggkredits kundtjänst: [URL]https://www.tryggkredit.se/kontakta-oss/[/URL]. Jag alltid haft positiva upplevelser av dem. De har aldrig tvekat en sekund för att, med känsla för god och rimlig kundservice, undersöka om det kan vara möjligt att hitta en lösning som passar mig. Ibland gick vi bet, men vid de flesta tillfällen har de faktiskt hittat lösningar. Även då det oftast varit kalla handen från de allra flesta övriga långivare. En liten solskenshälsning, så här i den, för många av oss mörka, ångestladdade jul- & nyårstiden, då det oftast behövs än mer av det man inte har - pengar - än någon annan tid på året. Så ta en paus från djungeln av fixande, trixande, matchande, förhandlande, letande och gnetande. Det tänker iaf jag göra.[ATTACH]267[/ATTACH] Goda helger, jul, nyår och vad du än firar till er alla! Ta hand om er! Pengar är trots allt inte allt. (men det e j...vlt mycket...[ATTACH]268[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
Topp