Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den ständiga kampen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NomoreSl0tz" data-source="post: 418960" data-attributes="member: 8503"><p>Hej!</p><p></p><p>Nu har man hamnat i en rejäl svacka igen.. inte på grund av att man har spelat eller tagit nya lån, utan man blir påmind nu när sommaren är här att pengarna inte räcker till.</p><p>Man blir så låst och mentalt nedbryten varje månad när alla räkningar ska betalas. Det jobbet man utför får man ingen "belöning" för, det är enbart till att betala skulder och mat på bordet.</p><p></p><p>Har även blivit osäker av mitt karriärval i livet och inser att en utbildning inte kommer att gå pga alla lån man har sen tidigare.</p><p></p><p>Vad gör ni under era stunder av svackor för att orka fortsätta månad efter månad trots stora lån?</p><p></p><p>Har inte vågat släppa mitt, men lär bli illa tvungen nu när jag tänker att jag måste byta jobb som troligtvis kommer ge en lägre månadslön.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Ångest och deprimerad</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NomoreSl0tz, post: 418960, member: 8503"] Hej! Nu har man hamnat i en rejäl svacka igen.. inte på grund av att man har spelat eller tagit nya lån, utan man blir påmind nu när sommaren är här att pengarna inte räcker till. Man blir så låst och mentalt nedbryten varje månad när alla räkningar ska betalas. Det jobbet man utför får man ingen "belöning" för, det är enbart till att betala skulder och mat på bordet. Har även blivit osäker av mitt karriärval i livet och inser att en utbildning inte kommer att gå pga alla lån man har sen tidigare. Vad gör ni under era stunder av svackor för att orka fortsätta månad efter månad trots stora lån? Har inte vågat släppa mitt, men lär bli illa tvungen nu när jag tänker att jag måste byta jobb som troligtvis kommer ge en lägre månadslön. Mvh Ångest och deprimerad [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den ständiga kampen
Topp