Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning! Vad ska jag göra

Jag behöver hjälp blir inte klok på detta! Har fått en delgivning via kivra idag och betalade direkt skulden till intrum justitia. Har signerat delgivningen via mina sidor. Kan jag ändå på något sätt få en betalningsanmärkning? Skulden betalades direkt och då måste väl intrum dra tillbaka föreläggandet ? Hjälp!!

Nej du får ingen anmärkning. Beroende på vem du är skyldig pengar, ev missbrukad kredit. Pengarna skall in! Innan utslag från kronofogden . Det är gjort

Jag behöver hjälp blir inte klok på detta! Har fått en delgivning via kivra idag och betalade direkt skulden till intrum justitia. Har signerat delgivningen via mina sidor. Kan jag ändå på något sätt få en betalningsanmärkning? Skulden betalades direkt och då måste väl intrum dra tillbaka föreläggandet ? Hjälp!!
Om du både har signerat delgivningskvittot samt betalat skulden till intrum idag så bör du inte oroa dig. Anmärkning kommer normalt sätt tidigast 2 veckor efter signerat delgivningskvitto.
dessutom bör intrum registrera betalningen under morgondagen och då dras ärendet tillbaks omgående. Så med andra ord kan du sitta lugnt i båten. Men för att va på säkra sidan, ring intrum imorgon eftermiddag och kontrollkolla så dom har mottagit betalningen samt dragit tillbaka ärendet.

Det är telenor som ska ha betalt och nu är det betalt ! Men då finns ingen risk för betalningsanmärkning? Tack för svar !! Uppskattas!

telenor…kolla med dem om det ger missbrukad användning på nå vis. Tror dock ej. Nej du får ej utslag från kronkalle= prick= i upplysningen.

Brev från kronofogden ger inte soutomatiskt prick. Om du ej är ett företag, då får du det. Ej som privat person. Ps!!!! Är du skyldig staten pengar?= tänk på dem som mafian = kan gå illa fort om du ej betalar! ( prickar och dylikt)

Bara dom återkallar så är det lungt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp