Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklarationen - långivare som inte rapporterat

Tänkte att vi kunde hjälpas åt att tipsa om långivare, inkassobolag osv som inte rapporterat in betald ränta till skatteverket. Har man som jag lån hos ca 40 olika bolag så är det svårt att hålla reda på alla och jag antar att varje krona är välbehövlig för många av oss som hänger här inne.

Har inte fått min dekl än, kommer uppdatera när den kommit. Ni som redan fått er får gärna fylla på efter hand med bolag som inte rapporterat in

Tänkte att vi kunde hjälpas åt att tipsa om långivare, inkassobolag osv som inte rapporterat in betald ränta till skatteverket. Har man som jag lån hos ca 40 olika bolag så är det svårt att hålla reda på alla och jag antar att varje krona är välbehövlig för många av oss som hänger här inne.

Har inte fått min dekl än, kommer uppdatera när den kommit. Ni som redan fått er får gärna fylla på efter hand med bolag som inte rapporterat in

Bra initiativ! :) I denna tråd hjälps vi åt med att meddela de vi noterar inte har redovisat räntekostnader, så alla övriga kan hålla utkik...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp