Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Daypay, hög belastning?

Få bara meddelande att daypay inte lånar just nu pga av hög belstning. någon som vet om det ändrats

Jag fick en ansökningskod och inget medd om hög belastning när jag ansökte idag.

daypay

usch vilket skämtbolag...Måste vara närbesläktade med otrevliga nanokredit. Vad förväntar dom sig egentligen att det är för människor som lånar ett par tusen av dom? Rika miljonärer? knappast..Så den otrevliga attityd dom åsätter sig vid minsta lilla problem är botten. Dom har gett sig in i smslåneträsket och att spela överlägsen som dom gör, gör en arg!

Hög Belastning

Kan bara låna ut 500 kr pga hög belastning.

Har man inga pengar ska man inte låna ut eller bara ha max 1000 på lån

Samma sms avgift ovasett summa är det ju

Ja bara det säger ju så inkompetenta dom är.. Många fick ju sms idag att det var 500 max.. Grattis till dig som fick 1000kr

day pay?

Jag har fått flera reklam sms från DAY PAY att man kan ansöka upp till 2000 kr, är det någon som har testat dessa efter att ha fått dessa sms?

daypay

Ja det rasslade till i telefonen för mig också med erbjudande om att låna 2000 kr samt att det inte kostar något att ansöka förutom smssamtalskostnaden men på hemsidan står det att man måste ha 30 kr på sitt kontantkort för att ansöka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp