Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Dags att styra upp min ekonomi!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonn" data-source="post: 325761" data-attributes="member: 7659"><p>Du ställer en väldigt viktig och berättigad fråga. Tack! Tyvärr är jag väldigt dålig på att formulera mig kort. Jag är ganska ensam i min problematik. Jag har varit i samtalsgrupper samt även gått i terapi men varken syskon eller föräldrar vet något. Mina föräldrar är gamla och jag vill inte oroa dom när dom är i sluttampen av livet. När ja träffade min sambo så berättade jag för henne men senaste återfallet har jag bevarat som en hemlighet eftersom jag är rädd för att hon ska lämna mig. Mitt spelmissbruk är väldigt märkligt. Det har haft uppehåll några år för att sedan återkomma. Jag är en känslomänniska och påverkas mycket av omvärlden. Pandemin samt Ukrainakriget har uppenbarligen kickat igång det igen. Jag har en ganska bedrövlig återfallsproblematik. Det är nog det som tär mest på en. Att man lovat sig själv så många gångar men börjar om på ruta 0 varje gång. Det är inte så att jag skyller mitt spelmissbruk på yttre faktorer, Jag bär 100% ansvar för mitt huvudlösa beteende. </p><p></p><p>Jag försöker lära mig mer om hur min hjärna fungerar. Planerar även att berätta för min syster om några månader. Hon bor inte i Sverige och vår kontakt har blivit sämre av att jag aldrig har haft råd och hälsa på henne. Det är tyvärr något som påverkat vår relation negativt då hon tror att jag prioriterar bort henne. </p><p></p><p>Jag ska även börja gå till en präst i min lokala församling. Upplevt att det hjälper mycket att prata om teologi och filosofi. </p><p></p><p>MEN för att svara på din fråga! Jag är väldigt rädd för återfall. Min historik har visat sig att man aldrig ska känna sig säker. Dessutom är det ett jävla skit med alla dessa olicensierade aktörer. Sitter här och nu och försöker spärra mig på Zimpler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonn, post: 325761, member: 7659"] Du ställer en väldigt viktig och berättigad fråga. Tack! Tyvärr är jag väldigt dålig på att formulera mig kort. Jag är ganska ensam i min problematik. Jag har varit i samtalsgrupper samt även gått i terapi men varken syskon eller föräldrar vet något. Mina föräldrar är gamla och jag vill inte oroa dom när dom är i sluttampen av livet. När ja träffade min sambo så berättade jag för henne men senaste återfallet har jag bevarat som en hemlighet eftersom jag är rädd för att hon ska lämna mig. Mitt spelmissbruk är väldigt märkligt. Det har haft uppehåll några år för att sedan återkomma. Jag är en känslomänniska och påverkas mycket av omvärlden. Pandemin samt Ukrainakriget har uppenbarligen kickat igång det igen. Jag har en ganska bedrövlig återfallsproblematik. Det är nog det som tär mest på en. Att man lovat sig själv så många gångar men börjar om på ruta 0 varje gång. Det är inte så att jag skyller mitt spelmissbruk på yttre faktorer, Jag bär 100% ansvar för mitt huvudlösa beteende. Jag försöker lära mig mer om hur min hjärna fungerar. Planerar även att berätta för min syster om några månader. Hon bor inte i Sverige och vår kontakt har blivit sämre av att jag aldrig har haft råd och hälsa på henne. Det är tyvärr något som påverkat vår relation negativt då hon tror att jag prioriterar bort henne. Jag ska även börja gå till en präst i min lokala församling. Upplevt att det hjälper mycket att prata om teologi och filosofi. MEN för att svara på din fråga! Jag är väldigt rädd för återfall. Min historik har visat sig att man aldrig ska känna sig säker. Dessutom är det ett jävla skit med alla dessa olicensierade aktörer. Sitter här och nu och försöker spärra mig på Zimpler. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Dags att styra upp min ekonomi!
Topp