Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Dags att försöka ta tag, alla råd, tips idéer välkomna.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brynolf" data-source="post: 312722" data-attributes="member: 7420"><p>Tack för komplimangen ang inlägget, justerade lite stavfel och delade upp några paragrafer tydligare.</p><p>Tyvärr jobbar Hen inte kvar på Nordea då personen var i sina sista år innan pension, gissningsvis var det de tillsammans med att så gott som hela min familj haft kontakt med just denna person för köp av bostad etc i över 30 års tid totalt varav jag själv varit "kund" hos Nordea sen jag var 13 o fick mitt första visa kort hos dem, som gjorde att jag blev beviljad blancot på 750 tusen, jag hade dessutom då lägre inkomst på 32 tusen i månaden. </p><p>Jag var i kontakt med dem i December förra året men fick kalla handen och blev extremt ifrågasatt med citat "hur tusan är du beviljad över 600 i blanco hos oss?" då det vad jag vet är max hos Nordea. </p><p>Möjligen kan jag göra ett nytt försök då jag har högre inkomst än i december också och försöka få "rätt" handläggare men har inga större förhoppningar om det, har blivit hänvisad till skuldsättningsgrad på över 200% utan säkerhet är omöjligt. Alternativet är ju att försöka söka sig till nån annan bank och få rätt handläggare som har förståelse, problemet ur deras perspektiv blir ju att här kommer nån som aldrig varit kund o frågar om ett blanco på 1.2miljoner. Även om ett sådant blanco om jag kan få liknande ränta som Nordea skulle landa på en månadskostnad runt 13-14 tusen kr vilket ju gör att jag skulle när hyran är betald ha över 10tusen kvar till de övriga.</p><p>Jag har ansökt om jämnkning också för att försöka pressa ut några kronor extra då räntekostnaderna i år kommer landa runt 90tusen så kan lika gärna få ut dem ca 2400 kr extra per månad som går.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brynolf, post: 312722, member: 7420"] Tack för komplimangen ang inlägget, justerade lite stavfel och delade upp några paragrafer tydligare. Tyvärr jobbar Hen inte kvar på Nordea då personen var i sina sista år innan pension, gissningsvis var det de tillsammans med att så gott som hela min familj haft kontakt med just denna person för köp av bostad etc i över 30 års tid totalt varav jag själv varit "kund" hos Nordea sen jag var 13 o fick mitt första visa kort hos dem, som gjorde att jag blev beviljad blancot på 750 tusen, jag hade dessutom då lägre inkomst på 32 tusen i månaden. Jag var i kontakt med dem i December förra året men fick kalla handen och blev extremt ifrågasatt med citat "hur tusan är du beviljad över 600 i blanco hos oss?" då det vad jag vet är max hos Nordea. Möjligen kan jag göra ett nytt försök då jag har högre inkomst än i december också och försöka få "rätt" handläggare men har inga större förhoppningar om det, har blivit hänvisad till skuldsättningsgrad på över 200% utan säkerhet är omöjligt. Alternativet är ju att försöka söka sig till nån annan bank och få rätt handläggare som har förståelse, problemet ur deras perspektiv blir ju att här kommer nån som aldrig varit kund o frågar om ett blanco på 1.2miljoner. Även om ett sådant blanco om jag kan få liknande ränta som Nordea skulle landa på en månadskostnad runt 13-14 tusen kr vilket ju gör att jag skulle när hyran är betald ha över 10tusen kvar till de övriga. Jag har ansökt om jämnkning också för att försöka pressa ut några kronor extra då räntekostnaderna i år kommer landa runt 90tusen så kan lika gärna få ut dem ca 2400 kr extra per månad som går. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Dags att försöka ta tag, alla råd, tips idéer välkomna.
Topp