Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Döende och vill ta lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mulan" data-source="post: 486371" data-attributes="member: 14507"><p>Hej, "wall of text"</p><p>Svår trådstart det här men det är som rubriken säger.</p><p>Men innan ni skriker att jag är självisk och ett j*vla mehä så vet jag det redan.</p><p></p><p>Jag är 25 år och lider av svår Diabetes typ 1. Med det så kommer det många följdsjukdomar t.ex Neuropati som är så smärtsam.</p><p></p><p>Bukspottkörteln, Gallblåsan är bortopereade förra året. Jag har tagit så mycket Insulin att jag nu är Insulin resistant.</p><p></p><p>Jag är bortom hjälp. Jag får så mycket mediciner jag vill, eller rättare vad jag betalar för.</p><p></p><p>Jag bor inte i Sverige så jag betalar all sjukvård och mediciner själv. Någon försäkring har jag inte eftersom jag haft Diabetes sedan jag var liten.</p><p></p><p>Jag har 47000sek netto varje månad i avkastning att leva på. Men det är inte bara sjukvård etc som kostar. Jag har 5 munnar att mätta och försörja. Inkl en hund.</p><p></p><p>Det är här de själviska lånen kommer in. Jag och mina nära vill LEVA den sista tiden jag har kvar. Utan den värsta smärtan och att gråta sig till sömns.</p><p></p><p>Det är inte alltid pengarna räcker till. Jag vet att jag har mycket pengar men bara mediciner kostar mig 22000sek i månaden. Tillägg läkare och sjuksköterskor.</p><p></p><p>Mina operationer kostade mig över 1, 2 miljoner förra året.</p><p>Nu vill jag kanske ta lån för att bara spendera på shopping och roliga saker.</p><p></p><p>Skulle jag ta ett lån så går jag ju in med vetskapen att jag inte kommer hinna betala tillbaka. Bedrägeri?</p><p></p><p>Mitt dödsbo kommer visserligen att ta hand om det.</p><p></p><p>Men är det lagligt för mig att ta ett eller flera lån i detta läge?</p><p></p><p>Förlåt för mycket text. Jag försöker alltid att framföra vad Diabetes gör med en. Det finns ingen bot, man äts bokstavligen inifrån.</p><p></p><p>Tack för att du läste.</p><p>/Mulan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mulan, post: 486371, member: 14507"] Hej, "wall of text" Svår trådstart det här men det är som rubriken säger. Men innan ni skriker att jag är självisk och ett j*vla mehä så vet jag det redan. Jag är 25 år och lider av svår Diabetes typ 1. Med det så kommer det många följdsjukdomar t.ex Neuropati som är så smärtsam. Bukspottkörteln, Gallblåsan är bortopereade förra året. Jag har tagit så mycket Insulin att jag nu är Insulin resistant. Jag är bortom hjälp. Jag får så mycket mediciner jag vill, eller rättare vad jag betalar för. Jag bor inte i Sverige så jag betalar all sjukvård och mediciner själv. Någon försäkring har jag inte eftersom jag haft Diabetes sedan jag var liten. Jag har 47000sek netto varje månad i avkastning att leva på. Men det är inte bara sjukvård etc som kostar. Jag har 5 munnar att mätta och försörja. Inkl en hund. Det är här de själviska lånen kommer in. Jag och mina nära vill LEVA den sista tiden jag har kvar. Utan den värsta smärtan och att gråta sig till sömns. Det är inte alltid pengarna räcker till. Jag vet att jag har mycket pengar men bara mediciner kostar mig 22000sek i månaden. Tillägg läkare och sjuksköterskor. Mina operationer kostade mig över 1, 2 miljoner förra året. Nu vill jag kanske ta lån för att bara spendera på shopping och roliga saker. Skulle jag ta ett lån så går jag ju in med vetskapen att jag inte kommer hinna betala tillbaka. Bedrägeri? Mitt dödsbo kommer visserligen att ta hand om det. Men är det lagligt för mig att ta ett eller flera lån i detta läge? Förlåt för mycket text. Jag försöker alltid att framföra vad Diabetes gör med en. Det finns ingen bot, man äts bokstavligen inifrån. Tack för att du läste. /Mulan [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Döende och vill ta lån
Topp