Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 468792" data-attributes="member: 5090"><p>Tack!</p><p>Jag skickade själv. Då jag bor i en relativt liten kommun är jag ”ytligt” bekant med de som arbetar som skuldrådgivare här och var inte pepp på att ta hjälp därifrån… Kanske dumt…</p><p></p><p>Som grädde på moset är jag jag utbildad ekonom (jag vet, komedi!) så någonstans har jag ändå tillräckligt med koll för att kunna spalta upp mina lån/utgifter/inkomster osv. Och om jag bortser från att det är min egen bild jag kollar på så ser ju vilket pucko som helst att den ekonomiska situationen är helt totalt ohållbar. </p><p>Det spelar ingen roll vilken bedömning KFM gör, jag kommer aldrig kunna betala av mina skulder. Aldrig. Trots att jag betalat i flera år har dem ökat. Nu får det bära eller brista helt enkelt. Oavsett så kommer jag inte betala mer på skulderna. Om jag sedan får dras med löneutmätning, vilken idag indikerar på ett belopp om 0 kr att kunna dra, så kommer min situation vara betydligt drägligare att leva med. Ränteavdraget kommer minska drastiskt och jag kommer inte kunna göra reseavdrag då jag bytt arbete. Så skatteåterbäring är även den ett minne blott.</p><p>För mitt bästa skulle det vara att få skuldsanering, göra rätt för mig på det enda sätt som känns lämpligt just nu. Komma ut på andra sidan och kunna leva med ekonomisk trygghet, sparande, skuldfri. </p><p>Jag blir förhoppningsvis farmor en dag, jag vill vara en farmor som kan leva på pensionen, gå på bio med barnbarnen, köpa födelsedagspresenter mm. För MINA pengar, inte lånade pengar.</p><p></p><p>Jag är idag 45 år. Singel då jag inte vågar dejta med anledning av min ekonomi. Jag har förhoppningsvis många år kvar att leva och skulle verkligen vilja leva, inte överleva.</p><p>Bollen är i rullning. Och även om hjärtat bankar lite extra, svindeln sveper förbi då och då så har jag tagit ett moget beslut. Jag har agerat. Äntligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 468792, member: 5090"] Tack! Jag skickade själv. Då jag bor i en relativt liten kommun är jag ”ytligt” bekant med de som arbetar som skuldrådgivare här och var inte pepp på att ta hjälp därifrån… Kanske dumt… Som grädde på moset är jag jag utbildad ekonom (jag vet, komedi!) så någonstans har jag ändå tillräckligt med koll för att kunna spalta upp mina lån/utgifter/inkomster osv. Och om jag bortser från att det är min egen bild jag kollar på så ser ju vilket pucko som helst att den ekonomiska situationen är helt totalt ohållbar. Det spelar ingen roll vilken bedömning KFM gör, jag kommer aldrig kunna betala av mina skulder. Aldrig. Trots att jag betalat i flera år har dem ökat. Nu får det bära eller brista helt enkelt. Oavsett så kommer jag inte betala mer på skulderna. Om jag sedan får dras med löneutmätning, vilken idag indikerar på ett belopp om 0 kr att kunna dra, så kommer min situation vara betydligt drägligare att leva med. Ränteavdraget kommer minska drastiskt och jag kommer inte kunna göra reseavdrag då jag bytt arbete. Så skatteåterbäring är även den ett minne blott. För mitt bästa skulle det vara att få skuldsanering, göra rätt för mig på det enda sätt som känns lämpligt just nu. Komma ut på andra sidan och kunna leva med ekonomisk trygghet, sparande, skuldfri. Jag blir förhoppningsvis farmor en dag, jag vill vara en farmor som kan leva på pensionen, gå på bio med barnbarnen, köpa födelsedagspresenter mm. För MINA pengar, inte lånade pengar. Jag är idag 45 år. Singel då jag inte vågar dejta med anledning av min ekonomi. Jag har förhoppningsvis många år kvar att leva och skulle verkligen vilja leva, inte överleva. Bollen är i rullning. Och även om hjärtat bankar lite extra, svindeln sveper förbi då och då så har jag tagit ett moget beslut. Jag har agerat. Äntligen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
Topp