Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 468274" data-attributes="member: 5090"><p>Behöver er hjälp.</p><p>Skulle skicka in min ansökan om skuldsanering i helgen. Blev inte av då jag legat sjuk och båda barnen hemma. Men nu i kväll påbörjade jag den via mobilen men insåg att jag behöver sitta vid en dator så kommer fortsätta så snart jag är ”i fred”.</p><p></p><p>Jag fyller ju i det som gäller IDAG. Men, om 3 veckor flyttar min äldsta son utomlands i 10 månader. Han kommer därav inte ha någon inkomst vilket han har just nu. Men när alla månader gått och det eventuellt blir min tur att få ett samtal, om jag inte får avslag direkt, så bor han ju inte hemma. Hur fasiken ska jag skriva?</p><p>Det andra är min boende kostnad. Jag hyr en lgh ca 9.200/månaden kallhyra. Men jag skulle räkna med uppvärmning men inte hushållsel… Det framgår inte vad som är vad på Vattenfalls faktura. Men jag räknade ut ett snitt på ca 2.500kr/mån senaste året, på totalsumman av fakturan. Ja vintern tog knäcken på mig. Hur har ni andra skrivit/räknat?</p><p>Jag vill verkligen inte göra fel. Jag tyckte jag hade ”koll” men nu känner jag mig bara dum…</p><p></p><p>Skrev även på mina två delgivningar i dag på mina två stora lån, ca 430.000 kr/st. 10 dagar att ”ta ställning”. Väntar till sista dagen och hoppas jag fått in ansökan till dess.</p><p></p><p>Inser att nu börjar allt ”krångel”. Klarna, nästan allt har gått till Inkasso, men inte allt. Qliro inkasso. Säkert kommer fler skulder gå till Inkasso och då stämmer inte riktigt uppgifterna. Men om jag skulle klara mig så långt som till ett telefonsamtal så har jag ju tid att plocka fram Excelen och stapla upp allt tydligt. Har redan ett men behöver justera var skulderna gått, hur mycket de ökat mm.</p><p>Bollen har varit i rullning ett tag och nu försöker jag dribbla mig fram i denna djungel. Jag hoppas såklart på vinst i matchen men får nog förbereda mig för en förlust och omspel…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 468274, member: 5090"] Behöver er hjälp. Skulle skicka in min ansökan om skuldsanering i helgen. Blev inte av då jag legat sjuk och båda barnen hemma. Men nu i kväll påbörjade jag den via mobilen men insåg att jag behöver sitta vid en dator så kommer fortsätta så snart jag är ”i fred”. Jag fyller ju i det som gäller IDAG. Men, om 3 veckor flyttar min äldsta son utomlands i 10 månader. Han kommer därav inte ha någon inkomst vilket han har just nu. Men när alla månader gått och det eventuellt blir min tur att få ett samtal, om jag inte får avslag direkt, så bor han ju inte hemma. Hur fasiken ska jag skriva? Det andra är min boende kostnad. Jag hyr en lgh ca 9.200/månaden kallhyra. Men jag skulle räkna med uppvärmning men inte hushållsel… Det framgår inte vad som är vad på Vattenfalls faktura. Men jag räknade ut ett snitt på ca 2.500kr/mån senaste året, på totalsumman av fakturan. Ja vintern tog knäcken på mig. Hur har ni andra skrivit/räknat? Jag vill verkligen inte göra fel. Jag tyckte jag hade ”koll” men nu känner jag mig bara dum… Skrev även på mina två delgivningar i dag på mina två stora lån, ca 430.000 kr/st. 10 dagar att ”ta ställning”. Väntar till sista dagen och hoppas jag fått in ansökan till dess. Inser att nu börjar allt ”krångel”. Klarna, nästan allt har gått till Inkasso, men inte allt. Qliro inkasso. Säkert kommer fler skulder gå till Inkasso och då stämmer inte riktigt uppgifterna. Men om jag skulle klara mig så långt som till ett telefonsamtal så har jag ju tid att plocka fram Excelen och stapla upp allt tydligt. Har redan ett men behöver justera var skulderna gått, hur mycket de ökat mm. Bollen har varit i rullning ett tag och nu försöker jag dribbla mig fram i denna djungel. Jag hoppas såklart på vinst i matchen men får nog förbereda mig för en förlust och omspel… [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
Topp