Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 467121" data-attributes="member: 5090"><p>Jag har en massa konstiga 010-nr och mobilen som ringer och jag förmodar att det är företag som vill ha betalt. KFM vet jag aviserar innan de ringer så där behöver du inte oroa dig.</p><p></p><p>På ett sätt är det ju bra att man är ”rädd” för att hamna hos KFM, då har man ju lite sunt förnuft innanför västen. Men det händer ju av olika anledningar att man inte har ett val. Någon antydde tidigare i tråden att jag inte var redo med anledning av hur jag skriver. Och nej, jag vet inte om jag någonsin kommer vara ”redo” för jag har aldrig ens sett det som en utväg att hamna där eller söka skuldsanering. Men av olika anledningar, allt framgår ju inte här, så är det där jag är och jag kan istället känna att jag har ett mod i mig nu som inser att det inte går hur mycket jag än vill göra rätt för ”mig” och jag kan önska hundra gånger att jag hade varit mer strategisk i min separation, att jag inte var godtrogen, att allt ska lösa sig. Ja, det löser sig någon gång om jag i alla fall agerar och försöker vända skutan. Skulle absolut inte säga att jag skyller ifrån mig, inte alls faktiskt även om det för den som läser här tolkar det så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 467121, member: 5090"] Jag har en massa konstiga 010-nr och mobilen som ringer och jag förmodar att det är företag som vill ha betalt. KFM vet jag aviserar innan de ringer så där behöver du inte oroa dig. På ett sätt är det ju bra att man är ”rädd” för att hamna hos KFM, då har man ju lite sunt förnuft innanför västen. Men det händer ju av olika anledningar att man inte har ett val. Någon antydde tidigare i tråden att jag inte var redo med anledning av hur jag skriver. Och nej, jag vet inte om jag någonsin kommer vara ”redo” för jag har aldrig ens sett det som en utväg att hamna där eller söka skuldsanering. Men av olika anledningar, allt framgår ju inte här, så är det där jag är och jag kan istället känna att jag har ett mod i mig nu som inser att det inte går hur mycket jag än vill göra rätt för ”mig” och jag kan önska hundra gånger att jag hade varit mer strategisk i min separation, att jag inte var godtrogen, att allt ska lösa sig. Ja, det löser sig någon gång om jag i alla fall agerar och försöker vända skutan. Skulle absolut inte säga att jag skyller ifrån mig, inte alls faktiskt även om det för den som läser här tolkar det så. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
Topp