Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 463093" data-attributes="member: 5090"><p>I dag är en jobbig dag. I mitt huvud. I min kropp. Liten gnutta ångest och oro.</p><p></p><p>Dagen började med ett brev från TFF att min bil var oförsäkrad, räkningen hade inte blivit dragen och tyvärr kom ingen påminnelse. 1900kr fattigare direkt. Härom dagen fick jag parkeringsböter på 700kr. Extrautgifter jag verkligen inte hade pengar till. </p><p>brev från Nordax, obetalade fakturor på 13ish tusen, ”kontakta oss”. </p><p></p><p>Vissa dagar blir jag så ”uppe i mitt eget huvud”. Börjar oroa mig. Samtidigt som jag känner att jag kan ju inte göra så mycket annat.</p><p></p><p>Ska ansöka om Skusa efter semestern. Oroar mig för att jag med största sannolikhet blir nekad. MEN tänker då att jag kommer ju ändå inte kunna betala på mina skulder och visst kommer de att ticka på uppåt och bli ännu större.</p><p></p><p>Känner mig ”liten och dum”. Vågar inte skriva exakt allt här av rädslan att bli dömd, hånad, tillrättavisad osv. Och ändå är jag ju anonym men när man vet att man gjort fel och inte kan göra rätt för sig så är det tufft om man blir påhoppad. Värderingar, moral och allt annat.</p><p></p><p>Önskar så på att få en nystart. Att någonting ska någongång ska gå min väg…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 463093, member: 5090"] I dag är en jobbig dag. I mitt huvud. I min kropp. Liten gnutta ångest och oro. Dagen började med ett brev från TFF att min bil var oförsäkrad, räkningen hade inte blivit dragen och tyvärr kom ingen påminnelse. 1900kr fattigare direkt. Härom dagen fick jag parkeringsböter på 700kr. Extrautgifter jag verkligen inte hade pengar till. brev från Nordax, obetalade fakturor på 13ish tusen, ”kontakta oss”. Vissa dagar blir jag så ”uppe i mitt eget huvud”. Börjar oroa mig. Samtidigt som jag känner att jag kan ju inte göra så mycket annat. Ska ansöka om Skusa efter semestern. Oroar mig för att jag med största sannolikhet blir nekad. MEN tänker då att jag kommer ju ändå inte kunna betala på mina skulder och visst kommer de att ticka på uppåt och bli ännu större. Känner mig ”liten och dum”. Vågar inte skriva exakt allt här av rädslan att bli dömd, hånad, tillrättavisad osv. Och ändå är jag ju anonym men när man vet att man gjort fel och inte kan göra rätt för sig så är det tufft om man blir påhoppad. Värderingar, moral och allt annat. Önskar så på att få en nystart. Att någonting ska någongång ska gå min väg… [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
Topp