Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då är man här igen, 28 år. 400k i skuld.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Farsanbaloo" data-source="post: 477718" data-attributes="member: 14194"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är av samma skrot och korn, jag har kommit underfunn med bekymret och det du skriver sätter allt på plats. Det är inte kicken av att spela som gör att du spelar, det är inte suget av att spela som skapat ditt missbruk.</p><p></p><p>Här får du min analys, du precis som jag och många andra är ute efter enkla pengar, satsa 5000 och vinna 15000 på en timme eller två är ju bra betalt. Men vänta! Då kan ju 15000 bli 45000 lika snabbt. Problemet är att det är alltid du som riskar hela ditt kapital. Och varje gång vinner bolaget som har oändliga resurser.</p><p></p><p>Lika med aktierna, bli matad från sociala medier om raketer hit och raketer dit, bitcoin Nvidia med mera. Börsen går att göra pengar på men snabba pengar finns inte. Det är den filosofin du måste ge upp!!!</p><p></p><p>I slutändan handlar det bara om pengar! Papperslappar eller nummer på ett filtivt konto som avgör om du kan köpa den saken eller den bilen. Du lever, du har förhoppningsvis hälsan och du är ingen dum person, du vill ingen illa och låt därför inte ditt missbruk definiera dig som person. Du har önskan och viljan att vilja tjäna snabba pengar, men börja med att slå bort den tanken överhuvudtaget. Långsiktighet gör att du kan tjäna pengar på dina sparade pengar. Men satsar du allt hela tiden så kommer du alltid vara pank.</p><p></p><p>Jobba, ta in lönen, betala ditt boende, din telefon, el och försäkring. Skit i resten, det är bara fordringar för lån du har tagit. Se till att ha ditt boende och liv fungerande, inte lyxigt, men fungerande. Sen kan du ta itu med kostnaderna som kommer in iform av avbetalningar, uppgörelser eller KFM, men du kommer alltid att få behålla så du kan betala för ditt liv och ha över för att mätta magen.</p><p></p><p>Fan du är ung och låt det ta 6-8 år så är du fortfarande ung den dagen du är skuldfri, men sluta jaga snabba cash!!! De finns inte och det är grunden till ditt missbruk, inte att du älskar spelandet. Rätta mig om jag har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Farsanbaloo, post: 477718, member: 14194"] Hej! Jag är av samma skrot och korn, jag har kommit underfunn med bekymret och det du skriver sätter allt på plats. Det är inte kicken av att spela som gör att du spelar, det är inte suget av att spela som skapat ditt missbruk. Här får du min analys, du precis som jag och många andra är ute efter enkla pengar, satsa 5000 och vinna 15000 på en timme eller två är ju bra betalt. Men vänta! Då kan ju 15000 bli 45000 lika snabbt. Problemet är att det är alltid du som riskar hela ditt kapital. Och varje gång vinner bolaget som har oändliga resurser. Lika med aktierna, bli matad från sociala medier om raketer hit och raketer dit, bitcoin Nvidia med mera. Börsen går att göra pengar på men snabba pengar finns inte. Det är den filosofin du måste ge upp!!! I slutändan handlar det bara om pengar! Papperslappar eller nummer på ett filtivt konto som avgör om du kan köpa den saken eller den bilen. Du lever, du har förhoppningsvis hälsan och du är ingen dum person, du vill ingen illa och låt därför inte ditt missbruk definiera dig som person. Du har önskan och viljan att vilja tjäna snabba pengar, men börja med att slå bort den tanken överhuvudtaget. Långsiktighet gör att du kan tjäna pengar på dina sparade pengar. Men satsar du allt hela tiden så kommer du alltid vara pank. Jobba, ta in lönen, betala ditt boende, din telefon, el och försäkring. Skit i resten, det är bara fordringar för lån du har tagit. Se till att ha ditt boende och liv fungerande, inte lyxigt, men fungerande. Sen kan du ta itu med kostnaderna som kommer in iform av avbetalningar, uppgörelser eller KFM, men du kommer alltid att få behålla så du kan betala för ditt liv och ha över för att mätta magen. Fan du är ung och låt det ta 6-8 år så är du fortfarande ung den dagen du är skuldfri, men sluta jaga snabba cash!!! De finns inte och det är grunden till ditt missbruk, inte att du älskar spelandet. Rätta mig om jag har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då är man här igen, 28 år. 400k i skuld.
Topp